Inlägg från: Randiga Rut |Visa alla inlägg
  • Randiga Rut

Augustibebis 2012

Jag är lite lättad nu, det syns inte mer blod å jag kräks! Hoppas bara att vul ser bra ut också!! Går in i 9+0 imorgon, blir det vul då?

Jag bor också i Malmö, Möllan. :)

• Randiga Rut

mammsen: bullen85 har alldeles rätt! Jag var lite otydlig. Å, ja det är skitsvårt att hänga med i alla berättelser! Men usch vad hemskt att kräkas blod!! Mår du bättre den här ggn? Jag har dock börjat kräkas galla, kan det vara dåligt?

tesked83: Jag ska in till kk imorgon på ul hos blödningsmott. Om jag förstått det rätt så gör de en grundlig undersökning för att se om det går att spåra var blödningen kom från. Å för att se om den lilla lever... Funderar du på att gå till emmaultraljud?

• Randiga Rut

Allt var fin-fint på vul!! :) :) Den är precis så stor som den ska vara å rörde på sig heeela tiden!! En busig skrutt helt enkelt. ;)
    Jag är verkligen ur form nu, har inga krafter, så jag berättade hur jag mått och fick medicin också! Kunde inte bli bättre!!

0509112: Grattis till beskedet! :)

• Randiga Rut

FruFoxy: Jag är i 9+1, läkare sa aldrig hur lång den var bara att storleken stämmer exakt på dagen!! Jag känner mig så oerhört lättad! :D

• Randiga Rut

Värmeljuslyktan: Usch, vilken mardröm du måste befinna dig i. Hoppas du återhämtar dig snabbt. Stor kram!

• Randiga Rut

Ellenbmt: Jag kommer inte heller göra kub. Jag skulle aldrig göra ett fvp så då känns det väldigt onödigt med kub. Visst skulle det vara skönt med ett bra resultat men skulle jag få ett sämre så skulle vi tvingas leva med en väldigt jobbig oro, kanske helt i onödan.

Svar på tråden Augustibebis 2012