• Lilja85

Augustibebis 2012

På barnsjukhuset i Göteborg använders kudde... Själva kommer vi också att använda kudde.

• Lilja85

Ville bara visa mitt skötbord som jag fixat med hela kvällen... É supernöjd Solig

Här med mysbelysning: 

• Lilja85

FÖRLÅT!!! Bilderna skulle jag lagt in i en helt annan tråd, ingen aning hur jag lyckades få in dem här...

• Lilja85
    anneh skrev 2012-05-15 19:32:07 följande:
    Här är en till med opererade bröst. Gjorde dom för lite mer 3år sen, 19år gammal. Har bakom muskeln. Det ska väl inte påverka amningen nånting? Hoppas allt funkar som det ska, men det ska väl inte vara några problems.

Ska absolut göra om op när jag är färdig med bebisverkstan. :)

Har oxå opererat brösten. Bakom muskeln, och nej det påverkar inte amningen Skrattande Definitivt fixa till när jag e klar med bebisar.
  • Lilja85

strongenough: Herre gud vilken pers! Å vilket vansinnigt "flyt" att hon kollade!! Blir tårögd när jag läser det! Stort stort grattis och lycka till med de små.

• Lilja85

föräldrautbildning, är det samma sak som "förlossningskurs"?

Vart vänder man sig om man vill fixa med faderskapspapper?? Vi var på familjerätten för en månad sedan, men fick till svar att de inte gör sådant på förhand, att de hade för mkt att göra... Gråter  

• Lilja85
    cupcakekiller skrev 2012-05-21 23:20:29 följande:
    Gadget: Åh, grattis! :D

Appropå efternamn så är jag old school och tycker att barnen ska ha pappans efternamn, likaså när man gifter sig. Så jag stör mig på att Elvis kommer heta mitt efternamn, hans pappa är ju inte med i bilden, och jag HATAR mitt efternamn.
    Funderar på att ta ett släktnamn från mammas sida som jag gillar bättre (gillar inte min pappa och vill därför inte heta hans efternamn/vill att min son ska få det).

Är det bara att ringa skatteverket och säga att man vill byta? Eller är det någon som vet hur man gör?

Ring dem å fråga. Vet inte hur det funkar med efternamn, men jag själv bytte ut ett utav mina mellannamn av en liknande anledning. Detta va flera år sedan, men inga som helst problem.
Svar på tråden Augustibebis 2012