• Lilja85

Oj vad mkt spännande på g nu! Lycka till. Håller tummarna för er Ninime och Maaya.

Hejåhå: Grattis till prinsen och all lycka till för att det blir bättre!

• Lilja85

Stövelkatten: Å vad härligt!! Vad är purelan för något föresten? Håller tummarna att det blir hemgång för er imorgon!

• Lilja85
    Kampis skrev 2012-07-24 09:11:55 följande:
    Bebis roar sig med att misshandla min blåsa och borra sig mot tappen - känns ungefär som ett elagregat upp i murran.  Blir världens stöt och käns som att en arm är ue och vänder typ, hu!

Tror jag kände tappen igår, men det är svårt för bebis huvud ligger så långt ner så det är typ allt jag känner, men "det jag tror" var tappen kändes mest som en halvrutten champinjon ;) mosig, mjuk och äcklig.        

hahaha! "halvrutten champinjon". Hur kul liknelse som helst, skratta så jag fick ont i magen Skrattande
  • Lilja85

Herre guuuuuuu va det händer grejjer!!! Grattis till alla små bäsar, å stort lycka till ni som ska sättas igång å snittas!! Spännande! E så avis, vill baa ha min plutt här nu.

• Lilja85

Grattis till alla nya bebisar i tråden. Går med raketfart just nu! Som nämnt tidigare... Har faktiskt blivit lite less jag med nu... Tycker att nu/ikväll/inatt är super-bra, har sagt söndag hela veckan. Dock inte minsta tecken på att någonting händer. 38+5...

Svar på tråden Augustibebis 2012