• Lilja85

Jösses, här regnar det bebisar! Grattis alla som fått sina små, å ett extra stort grattis till Ninime!! Äntligen!!

Lycka till ni som känner att det är på g. 2 dagar till BF å här händer itte ett skit. 

• Lilja85

41+0... 35kg+ å bristningar som äter upp mig Gråter Dock inte minsta tecken på att nåt kommer hända. Idag är ingen bra dag för humöret å självkänslan. Blir nog å gömma sig under täcket hela dagen...

• Lilja85

Aprilia: Tack för ditt fina inlägg med blommorna!!

Lycka till nu ni som är på G, inlagda på FL, vatten som gått, och som har tid till igångsättning.  

• Lilja85
    VeritasIV skrev 2012-08-14 19:34:54 följande:
    Jag är en sån tråkmåns som mest är inne och läser, fast jag håller med om att det blir allt glesare med inlägg. Dessutom är jag på BF+7 och så grymt less på att vänta att jag håller mig från att skriva för att inte förpesta tråden med massa tråkigt gnäll om att det aldrig kommer igång.. :P

Var på sista besöket hos vanliga MVC idag, det besöket jag hoppades slippa. Nu får jag "se framemot" nästa besök till veckan då det blir en överburenhetskontroll på Spec MVC. Och ser allt bra ut då så får jag vänta ytterligare några dagar för nästa koll och ser det bra ut även då så kan det dröja någon dag till så... Ja.. Känns lite hopplöst. Fast jag vet att bebisen ska komma nån gång så känns det förj*vla långt bort nu alltså :P 
    Är i PRECIS samma läge som du. BF+8 dock men... allt annat är samma här. Ville bara säga att det finns iaf en till...
  • Lilja85

VeritasIV: A nä här e d första gången dock... men surt é det. Var bara så himla skönt å läsa ditt inlägg. Känder att "ja men precis så é d!" Glad

• Lilja85

EliHei: Här é en till som hade BF 6/8. Skall på Överburenhetskontroll på tisdag. 28/8? Bor du oxå i gbg?

jolie: +17 dagar... Å jag e itter över mina 10. Hoppas det brakar igång av sig självt! Missförstå mig rätt, men det är liksom lite "skönt" å läsa om fler som går över tiden länge. Känns lite ensamt just nu...

• Lilja85
    EliHei skrev 2012-08-16 23:54:28 följande:
    Lilja85: Näe ja bor i Kalmar. Å ska ringa på måndag å boka en tid för kontroll på tisdag. Fast en vecka innan dig. Varför nehöver du vänta tre veckor??
    Å, trodde bara det var Göteborg i heeeeeela sverige som låter det gå 3 veckor fortfarande. Får väll se vad de säger på tisdag på kontrollen jag ska på. Då ä jag ju 42+1(?). hoppas ju dock in i det sista att jag inte ska behöva gå på den.
  • Lilja85

Nu så har jag krafter igen att rapportera. Det va en lång och tuff fölossning, och vi gick igenom alla skiften på förlossningen. 20/8 kl 10.35 kom han ut vår lilla Lucas! 53cm, 3950g
    .
    Vad gäller hela förlossningsförloppet om man ser till bemötande från personal och allt  runt om kring, så hade vi en DRÖM-förlossning. Förlossningsbrev FOR THE WIN!!! Vi blev mkt respekterade och de tog hänsyn till samtliga punkter i brevet. Kan berätta mer när orken infinner sig, men vi mår bra allihop å Lucas ligger just nu å sover å vi har haft besök av min mamma med familj. mysigt.

• Lilja85

Å btw, tänkte på mamsen när jag efter en första kontroll blev hemskickad. Gjorde ett försök, men halvvägs ut i korridore hade jag så ont, hängde i dörren så jag satte mig på tvären å vägra åka hem! Blev då istället erbjuden ett bad, där jag låg från 9.36 - 18.45 Drömmer

Svar på tråden Augustibebis 2012