Augustibebis 2012
Lyck till Tesby!
Lyck till Tesby!
Heja heja Ninime!!
Grattis tii de nya små skatterna, och lycka till ni som e på G!
Jösses, här regnar det bebisar! Grattis alla som fått sina små, å ett extra stort grattis till Ninime!! Äntligen!!
Lycka till ni som känner att det är på g. 2 dagar till BF å här händer itte ett skit.
41+0... 35kg+ å bristningar som äter upp mig
Dock inte minsta tecken på att nåt kommer hända. Idag är ingen bra dag för humöret å självkänslan. Blir nog å gömma sig under täcket hela dagen...
Aprilia: Tack för ditt fina inlägg med blommorna!!
Lycka till nu ni som är på G, inlagda på FL, vatten som gått, och som har tid till igångsättning.
VeritasIV: A nä här e d första gången dock... men surt é det. Var bara så himla skönt å läsa ditt inlägg. Känder att "ja men precis så é d!" 
EliHei: Här é en till som hade BF 6/8. Skall på Överburenhetskontroll på tisdag. 28/8? Bor du oxå i gbg?
jolie: +17 dagar... Å jag e itter över mina 10. Hoppas det brakar igång av sig självt! Missförstå mig rätt, men det är liksom lite "skönt" å läsa om fler som går över tiden länge. Känns lite ensamt just nu...
Nu så har jag krafter igen att rapportera. Det va en lång och tuff fölossning, och vi gick igenom alla skiften på förlossningen. 20/8 kl 10.35 kom han ut vår lilla Lucas! 53cm, 3950g
.
Vad gäller hela förlossningsförloppet om man ser till bemötande från personal och allt runt om kring, så hade vi en DRÖM-förlossning. Förlossningsbrev FOR THE WIN!!! Vi blev mkt respekterade och de tog hänsyn till samtliga punkter i brevet. Kan berätta mer när orken infinner sig, men vi mår bra allihop å Lucas ligger just nu å sover å vi har haft besök av min mamma med familj. mysigt.
Å btw, tänkte på mamsen när jag efter en första kontroll blev hemskickad. Gjorde ett försök, men halvvägs ut i korridore hade jag så ont, hängde i dörren så jag satte mig på tvären å vägra åka hem! Blev då istället erbjuden ett bad, där jag låg från 9.36 - 18.45