Augustibebis 2012
Astro! Vilken kämpe!
Jag tänker köra utan smärtlindring denna gången med. Vill gärna duscha och bada. Och så kära profylaxen.
Astro! Vilken kämpe!
Jag tänker köra utan smärtlindring denna gången med. Vill gärna duscha och bada. Och så kära profylaxen.
Angående humöret så känner jag att jag tar åt mig av allt!! Pensionärer på hemtjänsten som är elaka, sambo som tänker olika, kläder som inte passar, ekonomi som är ansträngd... Vad som helst kan göra mig gråtfärdig!
Jag trodde att Cornelia var en pojke. Jag hade pojkmage och fin hy och fint hår och så var känslan lixom pojke. Men ut kom en flicka och jag var så paff!! Vi hade inget bestämt favoritpojknamn, så det kändes ganska lättande att vi nu kunde ta ett namn vi båda ville ha :) nu vill jag ha en pojke, för att få "prova" det med, men det spelar ju ingen roll egentligen. Finns ingen magkänsla heller, förutom att inget är sig likt nu... Om det nu ens kan vara ett tecken lixom?....
Jag gillar med bodys! Men ändå så vill jag påstå att långa klänningar funkade bra. Korta var lite bökigare. Finns ju även body-klänningar
Jag håller med mammsen om typ allt!
Och vilken bebislängtan när du beskriver varför man har omlott istället för dra-på och så strumpor som åker av jämt av olika anledningar! Underbara barn!!
Sommaren- man vill ju oftast ha en ny, men iCandy finns riktigt fina begagnade på blocket från 3000! Värt att kolla. De blir tyvär repor på dem ganska fort även om man sköter dem väl...
Det vräker ner snö här!! Buhu...
Jag har blivit mer hård över magen nu, rund och mer fast... Skönt att det inte bara är deg :) det sparkar på som vanligt och vi har eventuellt hittat en extravagn/syskonvagn som vi får för 1000 kr av en vän. Dock mins jag inte vad det var för märke...
Nu blir det soffan och ikväll blir det löjrom :) lär ha världens bästa sambo ;)
Kram på er kalaskulor!
Lijon- missade att du skrivit, kan nog hänt fler av oss, alla skriver så mycket och om så mkt olika!
Jag tycker inte du ska googla så mkt för man blir bara superorolig!! Det finns säkert någon Bra anledning till din smärta! Hoppas du får bra svar av din bm och det nya urinprovet. Uppdatera gärna när du vet vad som är orsaken.
Styrkekram! Och tjejen mår nog fint ska du se!
Min dotter vill istället bara ha en lillebror. Albin tycker hon. Hon är tre år i sommar så jag är impad av det ändå tänkvärda namnvalet! "hoppas" det blir en liten pojke!? :)
Fruelle- jag tror inte hon känner någon Albin alls, inte vi heller, superkonstigt. Men hennes namn brukar vara omgjorda varianter utav kompisars namn tex: angelica, hon säger ofta att dockorna heter Angelina. Och så har hon många utländska vänner och de namnen heter ofta hennes dockor men med slarviga uttal, nasiin- hassin, naima- manima osv... Hennes bästis Liv, kallar hon för livan-livan :)