• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Jag hade kopparna på brösten nästan helatiden. Läckte så mkt att tuttbindorna var värdelösa, hade tuttbindor utanför de hårda kopparna eftersom mjölken skvimpade ut om man böjde sig frammåt. Bytte kopparna och hällde mjölken i thermos en gång i timman minst, då var de överfulla och svåra att byta :) trotts denna sjuka mjölkproduktion fungerade aldrig amningen bra... De på bb kallade mig kossan, på kul, jag tyckte med det var kul, annars såklart ett ganska kränkande ord. Om jag satte på sånna dör nappar på vårtan för greppet, så fylldes den upp och genom de fyra små hålen stod det fyra STRÅLAR... Sjukt. Och jobbigt.

• Ellenbmt

Vi ska till köpcenter idag och köpa badrum, min sambo har rivit ut vårat. Dyrt blir det men kul med nytt!

• Ellenbmt

Det goda livet, jag kan lägga ut bilder när det blir färdigt, tar säkert två veckor från nu. Det blir ett hopplock utav stilar och butiker men på ett bra vis tror jag. Vi gillar stilren minimalism, men med "torp" känsla, så vårt hus går mkt i vitt, grått och svart, med fräsiga detaljer och mkt randigt och så. Badrummet är 5kvm, blir grå antracit på golvet, som även går upp i en vägg, resten blir ljuuuuus grått kakel som nästan liknar väv i strukturen. Sedan hemnes Ikea kommod och spegelskåp men egen skiva i körsbär med fristående tvättställskål på. Takdusch bakom fast duschvägg.

Förlåt att det blev helt OT !!

Magen känns gigantisk idag! Som om den inte får plats i skinnet.... Liknar v. 34 mer än 23.....

• Ellenbmt

Hörrni, min "muff" känns helt öm och lixom mjuk, och när jag tex nyser eller gör tvåan på toa så känns det som om "innehållet" ska ramla ut? Vill även påpeka att jag kniper så ofta jag minns... Dessutom känns det som om det buktar ut lite, precis vid mynningen?

• Ellenbmt

Jepp. Varför? Men läskigt att det är så "fluffigt"/"bulligt"/ "svullet"...

• Ellenbmt

Kanon! krön mammsen till doktor i både sexualkunskap, humorist samt träningscoach :) underbart.

Skrattar så tårarna rinner.

• Ellenbmt

Ps. Jag kniper vidare för jag tror det är bra :) puls i rumpan är något du får lära mig.. :)

• Ellenbmt

Haha ja jag läste nog med skrattårar i ögonen :) men det var allt svammel om pumpa blod osv som jag fick till rumpa :)

Ha en härlig pumpande kväll brudar. Godnatt.

• Ellenbmt

Jag har gått upp 14kg tror jag! Känner mig enorm och idag sprack mina byxor! Ångesten är total! Men i övrigt haft en kanondag, fast man känner sig ju redan höggravid!

Sommaren- när mitt vatten gick hoppade jag in i duschen och rakade benen och muffen och klippte tånaglarna! Var ganska stor få så bökigt var det, men vill man så går det! Annars får din kille hjälpa dig?

• Ellenbmt

Sandra- ja alltså Det var i ger jag direkt planerade utan det blev nog bara för stressen, nerverna och paniken av att vattnet gick! Lixom helt hyper- vad fan gör vi nu?!?! Fixar biffen lixom :)

Svar på tråden Augustibebis 2012