• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Läste precis ALLT ni skrivit sedan igår em. Hitta så mkt att svara på, men nu har jag glömt vilka, och orkar inte leta :)

Amningskudde som gadget funderade över är väl både onödigt och bra att ha :) beror på behov lixom :) gravidkydden som är längre går ju att använda till amning senare.

Jag fick bröstmjölken igår... Någon mer som läcker?

• Ellenbmt

Albasmamma- samma här! Kunnat få it någon droppe i tre år snart, men sen inget, fram tills nu!! Galet? Dessutom är vårtorna helt annorlunda nu mot var de var tidigare, mer tjocka och lite putigare och torra. Ska nog smörja dem...

• Ellenbmt

Åh grattis till fina rul! Så mkt flickor vi har i gruppen!! Då kanske jag får min pojke? ;)

• Ellenbmt

Ni som vet kön från rul, och ni som har tidigare barn, stämmer kinesiska kalendern på era barn? Finns en länk i bakingsoda tråden. Kan inte länka via mobilen!

• Ellenbmt

Gud så skönt att du fått lite andrum nu strongenough! Hoppas att den lille tar fart! Kram på er!

• Ellenbmt

Sommaren :) så det kan bli! Jag är ju nyfiken så jag kan avlida!!

• Ellenbmt

Kaxig- satsa på tunna bodys med lång ärm och byxor med mudd vid benen. Två riktigt goa filtar, några par strumpor, kanske en sov-overall i 62, en sån där i flees med vikfickor i fötter och ärmar för kyligare sommarkvällar/höstkvällar.
    Mössor med snörpning under hakan. Tunna sådana.

• Ellenbmt

Jag vill med ha donkeyn, men vi har inte råd. Funderar på en basson duo då jag har samma krav som themaraja, att Kuna vända båda oberoende av varandra...

• Ellenbmt

Ninime- känner igen mig i det där! Folk i disskysionstrådar tycks älska att hata mig när jag skriver fast jag bara ger tips och vill hjälpa...

• Ellenbmt

Albasmamma- du verkar bo bra! Hos oss är det typ nollgradigt å snö på marken igen. Så tråkigt! Men vi fick grillat hos mina föräldrar idag ändå :)

Vi har den mysigaste tråden jag varit med om på länge! Känns som om man känner varandra lite nästan :)

Appropå basson duo som jag skrev om tidigare, är det någon som har erfarenhet av den?

Glad påsk på er kulmagar! ;)

Svar på tråden Augustibebis 2012