• natlup

Augustibebis 2012

så länge man köper ekologiska produkter och tvättar allt noga så tror jag att det inte är någon större fara. Våra morföräldrar har ätit det mesta och både vi och våra föräldrar mår ju bra. 

Nu säger jag inte att man ska dricka sprit och äta något är skadligt på riktigt.  Men håll allt rent och köp ekologiska grejer=)

• natlup
    NiniMe skrev 2011-12-12 15:41:47 följande:

Min Nya tröja hahahaha
    va köpte du den?:D

• natlup
    sommar83 skrev 2011-12-13 10:49:03 följande:
    Ser att ni hoppat in på ämnet vagnar. Jag har en Emmaljunga Citycross och är supernöjd. Min bror har en duo edge och jag var helt inne på den med, men min svägerska avrådde mig. Hon hade varit supernöjd med den MEN, hon sa att skulle hon köpa ny så skulle det inte bli en duo. Den är riktigt rejäl och så, men aptung! Hon har hållit på att knäcka ryggen efter många lyft i och ur bil bla. Och nu när jag är inkörd på min citycross och kör deras när vi är där och hälsar på så får jag en otroligt lättnadskänsla över att vi valde en lättare vagn. Den är verkligen jättetung och smått klumpig. Men annars kanon. Men lika kanon är även citycrossen. Och jag kan lova att den klarar stigar, stenigt och skog och vinterväder. Jag går Massor med vagnen och inte bara inne i stan på jämnt underlag, jag har hund så det blir att gå lite här och där. Rekomenderar verkligen den vagnen! Ett litet tips som tåls att tänka på :)
    Jag har supen sugen på Emmaljunga citty corss duo. Det är super snygga och lätta att köra!
  • natlup

Min arbetskolega vet=) Sa det till henne igår och jag är i vecka 6 (5+2). Jag valde att säga det till henne för att ha lite stöd då man är just när man är trött eller när man har humörsvängningar. Men ingen annan kommer få veta förens efter UL

• natlup
    hektorsmamma skrev 2011-12-14 11:39:54 följande:
    Gjorde VUL idag, dock för tidigt att se någon bebis/hjärta. Enligt mig borde jag vara i 6+1 men det kan ju diffa...Läkaren tyckte i alla fall att allt såg bra ut, men jag hade ju gärna sett ett litet hjärta!
    vilken vecka är du i?
  • natlup
    Lacey skrev 2011-12-14 11:53:13 följande:
    Puh, rosa-blodblandade flytningar idag, känns ju lite så där.
    Känner mig väldigt orolig :-/
    Om du tar en topps å snurrar lite e det färskt blod eller brunt?
  • natlup

Naimisen 

den dära tröjan du köpte på ebay va sökte du på:D sökte du på vanliga kläder eller någon kategori 
  • natlup

som sagt så kan det vara ett blodkärl som spruckit. Vilken vecka är du i?

• natlup
    Lacey skrev 2011-12-14 14:17:06 följande:
    Fick svar från Bm och hon sa det lät normalt, om det blev mer rent blod smärta osv hänvisade hon till gynakuten.
    Pratade med sjukvårdsupplysningen med och de tyckte också det lät normalt.
    Men orolig är jag ju, känns precis som att jag har mens, fast blöder inte som vid mens dock. Men rosa-röda flytningar.
    Åh, är väl bara att vänta och försöka vila lite och inte nojja
    http://www.niomanader.se/content.asp?ID=107

de sidan har hjälpt mig massa
Svar på tråden Augustibebis 2012