• natlup

Augustibebis 2012

Lacey skrev 2011-12-14 15:42:51 följande:
    Pratat med gynakuten och de tyckte jag skulle vara hemma och låta det blöda och ta det lungt
    har du ont stackaren:(
  • natlup
    FruFoxy skrev 2011-12-15 09:28:58 följande:
    God morgon!
    Är det fler än jag som har en jobbig klåda på magen? På mig är det strax ovanför mitt gamla ärr från kejsarsnittet (-02) och det kliar så jag blir galen! Kliar som ett myggbett ungefär. Gaah! Har inte varit med om det innan, kan det vara nått graviditetsrelaterat tror ni? Har kliat i en vecka snart.

Vad ska ni hitta på idag?
    Själv ska jag, håll i er, baka! Haha, igen Och städa. Försöker mentalt ladda upp för ett barnkalas på lördag med massor av 9-åringar. Hujedamig! 
    Min vänstra skuldra kliar något fruktansvärt. Vet inte om de har med graviditeten och göra men de har kliat två dagar=)
  • natlup

Ja hemma tog jag pastasleven nu på jobbet använder jag mig utan stolsryggen:p

• natlup
    Tramses skrev 2011-12-15 10:51:59 följande:
    Hej! Får jag hoppa in här?!?. Plussade på lucia och är troligtvis i v 4+3. Bf 20/8 om jag har räknat rätt.
    Grattis!  E det eran första?
  • natlup
    Lacey skrev 2011-12-15 13:27:46 följande:
    Nu sitter jag på Södersjukhuset, Med 95% ett tidigt missfall. Lämnat blodprov nu för att kolla värdet och ska kolla om en vecka igen..
    beklagar :(
  • natlup
    Augustimamman skrev 2011-12-15 16:20:46 följande:
    Ojojoj va det skrivs mycket här! Hinner inte med!

Lacey: Så himla tråkigt! :( Finns väl inget att säga som hjälper. Kramar!

Ni som har klåda på magen; Har det inte själv men minns nu när ni skrev om det att min väninna också fick en himla klåda på magen. Tror inte hon hittade nåt som hjälpte dock. :/

Någon efterfrågade gravidappar: Jag har babycenters och babygruppens. Den förstnämnda är nog min favorit.

Nu ska jag göra ett nytt test haha. Blir så nojjig av att inte känna några symptom så kände att jag ville göra ett bara för att få lite bekräftelse. ;) Va fan gör jag om det står "icke gravid" nu då?! Hoppas inte det... 
    inte var att vara sån men tyvärr så kommer inte testet vara något till hjälp. Även om du fått mf så har du fortfarande HCG hormoner i kroppen så de kommer stå gravid. 
  • natlup
    NiniMe skrev 2011-12-16 08:34:33 följande:
    HEJ.. Jag hinner inte med allt ni skriver här Mitt jobbigaste lilla symptom är nu att jag flåsar som en brunstig hingst så fort jag går upp för trappen eller när jag cyklar hem eller till jobb, känns som jag sprungit ett maraton.....
    Ligamenten gör fortfarande ganska ont från och till, nyser jag så känns det som att livmodern exploderar... Iiihh.... Jag har berättat för dom flesta att jag är gravid nu.. Känns bra att dom vet på jobb eftersom vi har det ganska tungt på vår avdeldning.... 
    Jag har samma "problem" som du. så fort man nyser eller ska spänna sig så känns det som något kommer att gå sönder där nere.

Hur tog de det på jobbet då? 
Svar på tråden Augustibebis 2012