• Lilja85

Augustibebis 2012

Sommaren12: Tungt arbete för min del. Man kan också söka om man har ett jobb med farliga kemikalier. Riiiiktigt nöjd å kommer sova SÅ gott inatt.

• Lilja85

Grizabella: Tack för den infon, då kan j ag oxå lägga ner det här med kronans babybox.

• Lilja85

Min bebis låg med huvudet ner i förra veckan hos barnmorskan, v30+2. Ej fixerad. Nu idag känns det som att den ligger på tvären. Har liksom en stor hård grej på varje sida.

• Lilja85
    natlup skrev 2012-06-08 14:15:39 följande:
    KAMPIS - jaa dock så var den runt 5 cm. Ingen mysig syn dock. va precis som du sa en slemtråd. Uscha :P i ren panik så tog jag kort på de å skicka till killen å fråga om han visste var det var.. Behöver jag säga att han ringde mig å fråga om han var utbildad BM :P

Hahahahaha!!!! Skrattar så tårarna rinner! TACK för ett gott skratt, gó natt Solig
  • Lilja85

Kampis: Får jag fråga vad du köpt för luftmadrass, och var? Jag skall på läger om två veckor och behöver införskaffa en...

• Lilja85

Hejåhå: Hahahaha, TACK för ditt inlägg!! "Ardenner-arsle" Skrattande Sambon fatta först inte, så jag visade honom hur en sån ser ut Flört haha!

• Lilja85

Jag tar å gnäller lite jag med idag... é änna en sån dag. Har ju jämfört med många andra haft en orörskämt bra graviditet å jag gick idag in i v35 och har ännu inte tröttnat! Det som varit "jobbigast" för mig det senaste är lite halsbränna typ, så egentligen SKA jag inte gnälla! MEN så har jag fått nån "skräck" för bristningar... typ lite nojja. Har precis vant mig vid de jag fått på båda höfterna, tänkt att "aja, jag tatuerar över dem sen" Flört A å så igår frågade jag min sambo om jag fått på magen också, kändes som att det liksom drog i skinnet... å han svarar ju JA! *fan fan fan* Gråter

Å så kollar jag spegeln, å där e dem :( Brister ihop å gråter ohämmat en stund... Fjantigt, jag veeet! Men jag blev verkligen jätte ledsen. Å ja, smällar man får ta å man får någonting jättefint å allt det där... men ändå. Å jag har smörjt å smörjt å smörjt, trots att jag egentligen vet att det ligger på en hormoniell nivå... *suck*

Har iaf köpt stödstrumpor idag för å motverka åderbrock! Å sambon, världens gulligaste när han såg att jag grät kramade om mig å pussa på mig å tala om hur vacker han tycker att jag e å att han älskar mig, bara mig, att jag e den bästaste. Då kändes det ju så klart lite bättre.

A nu har jag gnällt för idag Skäms

Svar på tråden Augustibebis 2012