• Lilja85

Augustibebis 2012

Å NU fick jag lite glada nyheter!! De ringde ifrån butiken och berättade att vår vagn har kommit Skrattande Bara å hämta när vi känner för det. Dock kommer adaptern till babyskyddet först om två veckor, så vi sa att vi hämtar allt när alla delar e på plats!

Solig

• Lilja85

Tack Ninime, har den sparad på datorn sedan innan Glad Bara hoppas hoppas att de blir så ljusa å "fina"...

Ellenbmt: Jag hotade min sambo å hävdade när jag såg min första, att "det är LAG på att du MÅSTE älska mig hela livet nu" haha. Å sen så brukar jag tänka att det hade inte spelat någon roll på det sättet om han träffat någon ny. Jag har fött hans första, det kan INGEN ta ifrån mig. Alltså jag menar att klart det spelar roll om vi går isär, men då e det inte ränderna som spelar roll för mig om du fattar.

• Lilja85
    novaunique skrev 2012-07-18 16:22:41 följande:
    Idag fick vi en son! 50 lång och 3276 tung. Sötast i stan såklart. Berättar mer sen!

GRATTIS!!! Väntar med spänning på uppföljningen Skrattande
  • Lilja85

Hej på er... Alltså, näe e det man "ska" börja nojja? Har inte kännt speciellt mkt rörelse idag. Lite, men inte alls lika intensivt som jag brukar. Innan när jag oroat mig för det, har det tagit en liten stund å som på begäran har det sedan brakat loss som bara den  jag kunnat lugna mig. Men idag bara lite lite buffande. Nu har jag druckigt massa kall juice direkt ifrån kylen flera ggr under dagen, knaprat i mig isglass, och ätit massa olika saker typ kräm med kall mjölk, rijtig middag mm... Men fotfarande inget speciellt. Lite småbuffande... Ska jag nöja mig med det?

Tilläggas kan ju att detta med förminskde rörelser som fara, e något jag nojjat över under hela graviditeten, men nu s nära slutet är det himla svårt att ha is i magen... 37+2 idag

Skäms   

• Lilja85

Tack för lite input. Började öka lite för en stund sedan, så nu känns det iaf bättre... å tydligen fler som har det så å då känns ju det också mkt bättre. blir mer å mer nojjig ju mer det närmar sig nu.

• Lilja85
    Helenaa skrev 2012-07-20 19:50:39 följande:
    Imorse kl 07.37 på sin storebrors 6-årsdag föddes våran älskade lilla Lova, vikt 3740 g och 49 cm lång :D

Grattis!! Skrattande 

Blir bra otålig nu när det trillar in små knoddar i tråden... 
Svar på tråden Augustibebis 2012