• FruFoxy

Augustibebis 2012

villnu:
    Tänker fortfarande på tacos...
    Undrar om jag ska dra på lite vettiga kläder och gå ner och köpa natchos och tacosås, mmm! Eller varför inte potatischips med tacosås...gaaah! Måste till affären.

Smarrigt med Digestive bredvid sängen. Är det av flera orsaker än att du inte kan somna? Tänkte om du mådde illa på morgonkvisten? 

• FruFoxy

villnu:
    Vad spännande med jobbintervju! Vad är det för jobb du söker till?

Borde egentligen inte gå ut heller, har ju faktiskt lite god choklad i skafferiet Fast jag är mest sugen på det andra
    I-landsproblem. 

• FruFoxy

Villnu:
    Då önskar jag dig lycka till på intervjun imorgon! Sov gott

• FruFoxy

Grattis frökensol!

Haha, jag gick ner till affären och köpte massor med tacosåser och chips! Gott! Nu är jag så sugen så jag håller på att kräkas (??) men väntar snällt på maken som nattar de yngsta just nu.
    Är era män också lite (hittar inte ordet) gravida mer er? Min man har varit det i alla graviditeter, alltifrån sugen på konstiga saker till att ha "foglossning" och inte på skoj alltså utan på fullaste allvar Så skönt att kunna prata graviditetskrämpor med nån som verkligen förstår en Ja, vi är lite knäppa han och jag!

• FruFoxy

Grattis alla nya!

Det var en tidig morgon idag eftersom stortjejen har luciatåg nu på morgonen. Är så glad att maken tog det för jag är så trött och illamående, och stressa med två mindre och göra de klara samtidigt är ingen höjdare. Stress förvärrar bara mitt illamående. I eftermiddag blir det två luciatåg till men de tänkte jag gå på.
    Sen insåg jag vid påklädningen att jag måste köpa mammabraxer snarast! Kan bara få på mig två par byxor nu, en som skär in i fläsket och ett par gamla mammabyxor, och båda ligger i smutsen! Så idag blir det byxor ala nödlösning, med gummis oss som är så spänd så spänd! Aj!

Glad Lucia allesammans!

Arba:
    Kan inget heller nått om mf och därför inte svarat. Ledsen över att du känner dig ignorerad! Klart man får prata om vad som helst i tråden och jag pratar gärna ( som kanske märkts) men det är inte alla mina inlägg som blir besvarade heller.

• FruFoxy

Dumma telefon som byter ut ord! Gummis oss ska såklart vara gummisnodd!

• FruFoxy

sandrina:
    Jag är lite knölig i huvudet idag så jag hoppas jag tolkar din fråga rätt. Jag ringde igår och bokade tid för UL på mamamia på karlavägen och ska dit i januari. Eftersom jag valt att inte bli inskriven där kommer det kosta 500 kr, annars är det gratis, förutom själva bilderna då.
    De andra frågorna har du fått svar på från elle ser jag  

• FruFoxy

Nä, här kan man ju inte sitta hela dagen. Nu ska jag till köket och fortsätta med bullbaket, kanelbullar alltså.
    Två kalas för stortjejen i helgen så det är mycket att baka. 

• FruFoxy

sandrina:
    Ja precis! Då får man göra ul där om känner sig orolig och även rul görs på mamamia.

Svar på tråden Augustibebis 2012