Augustibebis 2012
Grattis till alla som fått bebisar, så roligt att logga in och mötas av det!
Tjockisbullen & Karo77:
Lycka till, till er!
blomsterfröna:
Med min tredje så hade jag sd var 5-8 minut i en hel natt och visste inte om det var på riktigt eller ej då de kändes men inte sådär som jag mindes värkar i början. Men det var på riktigt och det förstod jag när vattnet gick efter några timmar med sammandragningarna och ca 4 timmar senare efter det började värkarna kännas lite mer men de blev aldrig tätare än 5-8 min mellan förrän vi hade varit inne på förlossningen någon timme.
Idag var det bestämt att vi skulle ta en tripp till närmsta sjö med ett gäng sköna typer för att bada och möjligtvis spela lite minigolf. Men dagen hade nått annat inplanerat, nämligen ett spyende barn, så det var bara att ställa in. Så typiskt eftersom jag sovit HELA natten och var piggare än jag varit på 8 månader, tro det eller ej -men det är sant
Så det blev till att fylla upp poolen på framsidan och steka sig lite. Tyvärr lite för mycket så nu svider magen rätt ordentligt, ajaj! Men om jag ska se det från den ljusa sidan så slipper jag blända alla barnmorskor på förlossningen