Vad kul att höra ifrån dig Sandraf och vilket fint namn ni valt :) Hoppas att viktuppgången fortsätter åt rätt håll, att amningen kommer igång och att han fortsätter må bra. Vi har kompisar som fick barn i mitten av mars vars son har en överrörlig höft, han fick direkt en skena han skulle ha i ca 6 veckor, kanske inte så kul för bebisen men bättre det än att det inte upptäcks och att det blir som för din syster. Men jag håller tummarna för att det inte är något med hans höft.
Kul att ni trivs med vagnen och att Benjamin gillar att ligga där. Jag hoppas att Knytet också kommer trivas, vår vagn är rätt skramlig, vet dock inte om det beror på att den är begagnad eller om Brio Sing generellt är lite skramlig. Hur är er fjädring Sandraf? Skönt att höra att ni tycker att babyskyddet känns stabilare när man har en bebis däri, vi hoppas också att Knytet gillar att åka bil, blir ju så mycket enklare att göra utflykter då.
MoaLi: jo, jag har filmat magen när Knytet gymnastiserar där inne, det ser verkligen coolt ut. Jag gjorde det precis nån av de första gångerna när det var såna häftiga buffar, nu händer det i stort sett varje dag. Men det är ändå lika häftigt varje gång, har lite svårt att fatta att det verkligen är en bebis där inne som ska komma ut om några veckor, gick igår in i vecka 36 och det är max 7 veckor kvar innan vi har vår lilla skatt här. Längtar massor.
Ska vi ta och boka in ett nytt datum för fika? Jag kan tisdagar, onsdagar och fredagar från kl.16 och helgerna kan jag också de flesta. Någon som vill föreslå ett datum? Vore jättekul om du vill komma då Sandraf så vi får se er lilla Kula.
Ha en bra dag allihopa! Själv ska jag äta lite nu och sen blir det jobb 11-18. Skönt att det redan är torsdag, snart helg igen