För mig spelar det ingen roll var vi är, anledningen till att jag föreslog trädgårdsföreningen och filtar är för att man då kan lägga dem på gräset i skuggan under träden, där brukar vara riktigt skönt. Men förstår om alla inte är så sugna på att sitta på marken, jag kanske inte heller skulle tycka att det var skönt, har inte provat 
Samtidigt som jag hoppas att solen och värmen stannar får det gärna för min skulle hålla sig runt 20, behöver inte bli så mycket varmare, enklare för både en själv och bebisen. Men samtidigt är det ju skönt att inte få barn mitt i vintern när det är massa minusgrader och snö ute, då blir det svårt att ta upp barnet ur vagnen om det blir ledset/hungrigt när man är utomhus.
Näst-sista dagen på jobbet idag, känns skönt men samtidigt väldigt konstigt. Även om jag inte jobbat där längre än sen i januari så känns det ändå konstigt att jag inte ska gå dit varje dag. Men mest skönt ändå just nu, har varit lite tungt nu i veckan och jag känner att det ska bli skönt att hinna vara ledig lite innan Knytet kommer, vila upp mig, njuta av det fina vädret och bara ladda inför förlossning och Knytet, härligt.
Nu ska jag ta en promenad i det fina vädret, börjar inte förrän kl.11 idag så det är skönt.
Ha en bra dag allihopa