Picknick låter trevligt, ska bara kolla först med mannen så han tycker att det är okej att jag och Frida smiter iväg själva en stund, han jobbar ju fortfarande halvtid och vill ju spendera eftermiddagarna med mig och Frida. Men han sa att han gärna ville träna nån eftermiddag så då kanske han kan ta samma dag som vi ska ses. Längesen vi sågs nu så det ska bli kul att träffas och dessutom se alla små.
Vi hade en bra midsommar, vi började med en lång och härlig promenad i det fina vädret, med ett antal pauser för amning och blöjbyte var vi borta i nästan 3 timmar. Efter en sen lunch gick vi till Trädgårdsföreningen och tog med kaffe och te, det var massor med folk. På kvällen åt vi gott och avslutade med jordgubbar och glass, precis som man "ska" på midsommar.
I natt har Frida varit vaken mellan kl.3 och 5.30, första 2 timmarna försökte jag söva henne men gav upp och Daniel tog över, han lyckades få henne att somna men hon sov inte så länge förrän det var dags för mat. Sen var hon klarvaken så jag satte henne i sjalen och gick ut en sväng, då somnade hon snabbt och nu ligger hon och sover bredvid Daniel i sängen och jag äter en lugn och skön frukost. Dagen idag är helt oplanerad, rätt skönt.
MoaLi, hoppas på bebis idag då. Alice är ett riktigt fint namn, det hade vi också som förslag ett tag. Hur var det annars, blir det igångsättning på måndag om ingen bebis tittat ut till dess? Föresten trodde väl du att det är en pojke, då kanske inte Alice är så bra :) Ungefär som Arvid för Lilla_a.
Sandraf, vad härligt att ni fått Benjamins första leende. Frida ler ofta men det är ju inte direkt riktat till oss men det värmer gott i hjärtat ändå. Längtar till vi får hennes första leende tillbaka, dröjer väl några veckor till. Kul att ni är på plats i huset men förstår att det tar på krafterna både att packa upp och komma i ordning OCH ha mycket gäster. Vi har typ aldrig övernattande gäster eftersom vi bor så trångt, när mina föräldrar är på besök sover de på vandrarhemmet rakt över gatan.
Nu vaknade Frida hör jag så nu kanske min lugna frukost är över