Linköping maj/juni 2012
Vilket härligt väder det är ute, det är ju riktigt varmt i luften...tog en extra liten sväng på stan när jag gick hem från jobbet, annars tar det mig bara 2 minuter att gå hem 
Idag var vi full styrka på jobbet igen och det var lite lustigt för nu kändes det nästan som att vi var FÖR mycket folk...hehe...en tjej gick dock hem igen på eftermiddagen eftersom hon var genomförkyld och hade feber, hoppas inte hon hann smitta ner mig för jag har ingen lust att bli sjuk.
Vi tillhör VC Nygatan eftersom det är den vårdcentral som ligger närmast oss, vet varken bu eller bä om BVC där men hoppas att det blir bra. Vi kommer sen gå föräldragruppen på MVC 12,19 och 26 april, 13.30-16. Nån mer som ska gå den gruppen?
Javli: skönt att du fick sjukskrivningen godkänd, hoppas inte det strular för dig sen, helt knäppt ju att du ska matchas mot arbetsmarknaden när du är höggravid. Visst att det finns andra jobb man kan klara av men det känns ju inte jätte meningsfullt när du ändå ska gå hem senast i maj igen. Hoppas det löser sig. Jag har haft en del kontakt med Försäkringskassan (både när det gäller sjukskrivning och aktivitettsstöd vid praktik) men aldrig haft några problem med dem och det är jag glad över.
Ha en skön eftermiddag och kväll, sambon är på gymet efter jobbet så jag passar på att slappa lite i soffan innan jag ska fixa middag tills han kommer hem. Sen blir det nog en fortsatt lugn kväll, orkar inte så mycket efter en dag på jobbet.

:en!