Linköping maj/juni 2012
Jag har också fått lite svårt att sova senaste veckorna, kan bara sova på sidan och då är det främst vänster sida som känns bra. Det innebär att jag fått ont i höfterna och ljumskarna eftersom det känns som att det drar väldigt mycket snett när man ligger på samma sida hela tiden. När vi var hos min kompis förra helgen hade hon nån form av lång gravidkudde (ser ut som en banan) som hon inte längre behöver så jag fick låna den och det är väldigt skönt. Jag ligger på sidan och sen har jag bananen mellan knäna och hela vägen ner längs benen, ett väldigt skönt stöd. Så om du lyckas få tag på en sån kudde tycker jag att du ska köpa en och testa, det har verkligen hjälpt mig att kunna sova bättre.
Så skönt med fredag och helg igen, veckan har gått snabbt för det har varit mycket på jobbet och sen lite saker inbokade på kvällarna. I eftermiddag ska jag och sambon ev. gå till familjerätten så att hans faderskap säkerställs även på pappret, sen blir det kanske en fika på stan. Annars har vi en rätt lugn helg framför oss, skönt. Ev. blir det besök hos våra kompisar som fick en son för drygt 2 veckor sedan, det var en tuff förlossning och de fick stanna kvar 4-5 dagar på special-BB innan de fick komma hem men nu har de börjat landa hemma och är redo för besök. Mysigt att träffa en liten bebis, då kommer man längta ännu mer.
Vi är ju inte så många som kommer på fikan på söndag men vad säger ni, ska vi ta ett café i stan istället för Åbacka? Det verkar ju inte bli många plusgrader så att sitta ute ska vi nog inte räkna med. Vad säger ni andra?
Oj, nu ska jag bege mig till jobbet. Ha en skön fredag allihopa!!!