• Anonym (Robert)

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?

När min fru runkar mig har hon oftast mens, så det brukar inte bli sex i anslutning. Men när jag lyssnar på hennes andning och ser på hennes ansiksuttryck etc får jag intrycket att hon blir kåt.

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män, och är det isåfall av att se mannen njuta eller av att känna hans penis i handen?

• Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?
  • Anonym
    Anonym (Robert) skrev 2011-12-10 07:31:13 följande:
    När min fru runkar mig har hon oftast mens, så det brukar inte bli sex i anslutning. Men när jag lyssnar på hennes andning och ser på hennes ansiksuttryck etc får jag intrycket att hon blir kåt.

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män, och är det isåfall av att se mannen njuta eller av att känna hans penis i handen?
    Jag blir inte kåt alls. Men jag låtsas bli kåt för att förstärka hans upplevelse. Typ andas tyngre o.s.v.
    Din fru kanske också gör så.
  • Agridulce

Njuter något helt fantastiskt av det.
    Både av att hjälpa till eller bara att se mannen smeka sig själv.

Naughty by nature
  • ruyffo
    Furstinna skrev 2011-12-10 16:01:18 följande:

Jag runkar inte av en kille, jag suger av och då lir jag kåt. Skulle jag bara runkat åt honom då hade jag bara tyckt det kändes dumt och komiskt.

Vill du gifta dig med mig?

Tyst
  • Tiger Queen

Jag runkar inte av en kille, jag suger av och då lir jag kåt. Skulle jag bara runkat åt honom då hade jag bara tyckt det kändes dumt och komiskt.

• Anonym

Men oj vad sexliv folk har! Jag gör det på min man ibland för att få vara ifred om jag säger så...

• Rurik2

Underbart
  • Anonym

Runkar du aldrig av honom?? Stackars kille...
  • Furstinna
    Anonym skrev 2011-12-10 17:27:22 följande:
    Runkar du aldrig av honom?? Stackars kille...

Haha nej, det jag kan göra med min mun kan INGEN göra med sina händer ;)
  • Furstinna
    ruyffo skrev 2011-12-10 16:57:06 följande:
    Vill du gifta dig med mig?

Tyst

Hehe. Jag är inte så mycket för förhållande :D
  • EnSvårOchJobbigGrej

Jo blir absolut kåt av att runka honom. Men blir mer kåt av att suga eller se honom runka själv.

Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?