• Anonym (Robert)

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?

När min fru runkar mig har hon oftast mens, så det brukar inte bli sex i anslutning. Men när jag lyssnar på hennes andning och ser på hennes ansiksuttryck etc får jag intrycket att hon blir kåt.

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män, och är det isåfall av att se mannen njuta eller av att känna hans penis i handen?

• Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?
  • Fiyalia

Ahhh. Man blir väl kåt av båda två... Både synen, att känna, och att höra honom njuta... 

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • Anonym (instämmer)
    Anonym skrev 2011-12-11 15:32:34 följande:
    Varför är du ihop med honom öht? Om du verkligen inte tror att han bryr sig?
    Är inte livet för kort för att nöja sig med mindre på det sättet.
    Mycket bra fråga. Jag har faktiskt dumpat honom den här helgen. Javisst är livet för kort för att nöja sig med det men för somliga finns det inte så många erbjudanden så man får ta vad man får.
  • Anonym (Jaaa!)
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-11 19:49:19 följande:
    Mycket bra fråga. Jag har faktiskt dumpat honom den här helgen. Javisst är livet för kort för att nöja sig med det men för somliga finns det inte så många erbjudanden så man får ta vad man får.
    Det där lät sorgligt på riktigt. Tråkigt att höra att du inte tror mer om dig själv... :(
  • Anonym (Japp)

Jodå, väldigt upphetsande att runka eller suga en man. Vet inte vad det är, om det är själva kuken eller om det är hjärnan som liksom ställer in sig på sex även om det kanske inte alltid blir så. Men svaret på din fråga är ja, jag blir kåt och väldigt blöt av det.

• plankton

Klart! Jag blir alltid kåt av att runka min sambo. Även om det aldrig stannar vid det för runkar jag kan jag inte låta bli att suga då jag gillar det mycket mer än att bara runka Tungan ute
    Så ja, jag blir kåt av själva handlingen. Men visst blir jag även kåt av att han är det och att han har det skönt :)

• Anonym (instämmer)
    Anonym (Jaaa!) skrev 2011-12-11 21:21:23 följande:
    Det där lät sorgligt på riktigt. Tråkigt att höra att du inte tror mer om dig själv... :(
    Visst tror jag mer om mig själv men tyvärr verkar ingen annan göra det. Har inte fått så många erbjudanden på de senaste 20 åren. I min ålder är de flesta tagna. De som blivit över är players eller alldeles för desperata. Den senaste var en player.
  • Elenas hasselbackspotatis 86

Ja självklart blir jag kåt av att suga av min man. Älskar att se, höra o känna han njuta. Älskar lukten av hans kön! Älskar att känna det i min mun eller mina händer!

• Anonym

Älskar att runka honom, får dock inte göra det så ofta :( Oftast hoppar han på mig i sängen efter lite pill, och börjar jag ta på honom så kan han inte hålla sig utan kommer för snabbt så han vill hellre ha sex direkt för att om jag retar upp honom för mycket så klarar han inte mer än ett par in o ut typ. Skulle gärna suga oftare också, men samma visa där ;) 

• chicka

Det är underbart att få runka av killar

• LillaTanten

Kan väl inte säga att jag blir upphetsad av själva hand(!)lingen i sig - däremot av att se och höra honom njuta!

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?