• Anonym (Robert)

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?

När min fru runkar mig har hon oftast mens, så det brukar inte bli sex i anslutning. Men när jag lyssnar på hennes andning och ser på hennes ansiksuttryck etc får jag intrycket att hon blir kåt.

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män, och är det isåfall av att se mannen njuta eller av att känna hans penis i handen?

• Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?
  • Anonym (Jaaa!)
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-10 23:12:26 följande:
    Håller med. Jag tycker inte heller att könsorgan är vackra. Tänder inte på dem. Vill inte se något överhuvudtaget, blundar under hela akten.  Har inga problem med penetrering, det är skönt. Men oralsex och runkande - nej, det är tråkigt och osmakligt och därför vill jag inte. Han får heller inte på mig för han är inkompetent och klarar det inte. Jag fixar det själv istället. Jag ska nog skaffa mig en dildo istället.
    Om det här är på riktigt så är jag helt chockad över hur man kan säga så om sin egen partner! Osmaklig och inkompetent? Stackarn! Förvånad En sund relation går väl ut på att man ska vilja vara med varandra och det måste vara sjukt avtändande att veta att ens tjej knappt vill ta i en med tång.
  • Anonym

Helt klart blir jag kåt av att runka av min kille! Både av att ha hans svällande organ i min hand och att se honom njuta.

• Anonym (instämmer)
    Anonym (Jaaa!) skrev 2011-12-11 10:54:02 följande:
    Om det här är på riktigt så är jag helt chockad över hur man kan säga så om sin egen partner! Osmaklig och inkompetent? Stackarn! Förvånad En sund relation går väl ut på att man ska vilja vara med varandra och det måste vara sjukt avtändande att veta att ens tjej knappt vill ta i en med tång.
    Men tycker du fortfarande synd om honom om jag berättar att han vägrar ge oralsex för han blir såå trött i sin tunga då. Han vill heller inte smeka med händerna för han säger att han har svårt att hitta min klitoris. Alltså har jag lagt ner projektet med oralsex mm. Varför ska jag plåga mig till att tillfredställa honom när han inte ids bry sig om mig?
  • Anonym
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-11 15:23:37 följande:
    Men tycker du fortfarande synd om honom om jag berättar att han vägrar ge oralsex för han blir såå trött i sin tunga då. Han vill heller inte smeka med händerna för han säger att han har svårt att hitta min klitoris. Alltså har jag lagt ner projektet med oralsex mm. Varför ska jag plåga mig till att tillfredställa honom när han inte ids bry sig om mig?
    Varför är du ihop med honom öht? Om du verkligen inte tror att han bryr sig?
    Är inte livet för kort för att nöja sig med mindre på det sättet.
  • Tidens Sand

Jag blir inte kåt av själva runkandet utan av att se min man bli kåt och njuta :P

• chapelhill
    Anonym (nej) skrev 2011-12-10 18:16:28 följande:
    jag gör det för att min man tycker om det men jag själv får eg inte ut ett dugg av att runka honom. Det tänder mig inte det minsta, tycker inte det är sexigt med kuken eller nåt sånt.  Däremot har jag absolut inget emot att göra det. Gör det gärna för att tillfredsställa honom.  Om jag är kåt så är det mer av själva situationen, vi kanske har kåtat upp oss före jag runkar och då är jag kåt men blir det inte mer av runkandet.
    precis så är det för mig också! blir inte alls kåt av att runka min sambo, men gör det gärna ändå ;)
  • Anonym

Ja det blir jag kåt av, brukar ta på mig själv samtidigt också. Men jag gillar att blanda händer med lite slick och suga också .

• Anonym (Jaaa!)
    Anonym (instämmer) skrev 2011-12-11 15:23:37 följande:
    Ja det gör jag, men även dig i så fall. Även om relationen utanför sängen är okej skulle jag aldrig stå ut att leva tillsammans med någon som inte brydde sig om att anstränga sig för att göra relationen bättre eller ens brydde sig om mig som en person med "needs", inte bara utanför sängen. Får känslan av ett dött lopp, som om ni båda gett upp (vilket jag förstår)...
  • Anonym

Nja, lite kanske.
    Men jag blir våldsamt kåt av att sen honom göra det själv. Då får man ju bevittna något så otroligt privat, det är sexigt.

Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?