• Anonym (Robert)

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?

När min fru runkar mig har hon oftast mens, så det brukar inte bli sex i anslutning. Men när jag lyssnar på hennes andning och ser på hennes ansiksuttryck etc får jag intrycket att hon blir kåt.

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män, och är det isåfall av att se mannen njuta eller av att känna hans penis i handen?

• Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?
  • Mandi74

Hon tycker det är jobbigt/ansträngande att dra kuk för länge, det är därför hon stönar och ser ut som hon gör. Vill hon att du tar henne på brösten så är det verkligen ett tecken på att du tagit för lång tid på dig.

Men för att svara på din fråga, nej jag blir inte kåt av att runka någon däremot när jag ger avsugning.

You see 11 condoms, I see 11 minutes of my life I'm not getting back.
  • Anonym
    Mandi74 skrev 2011-12-10 17:35:38 följande:
    Hon tycker det är jobbigt/ansträngande att dra kuk för länge, det är därför hon stönar och ser ut som hon gör. Vill hon att du tar henne på brösten så är det verkligen ett tecken på att du tagit för lång tid på dig.

Men för att svara på din fråga, nej jag blir inte kåt av att runka någon däremot när jag ger avsugning.
    Det här är så sant. Brösten tar man till när det tar för lång tid.
  • jonte02
    Anonym skrev 2011-12-10 17:11:44 följande:
    Men oj vad sexliv folk har! Jag gör det på min man ibland för att få vara ifred om jag säger så...
    Ursäkta mig , men det där sista lät vääääääldigt tråkigt. Både för dig och honom. Hoppas det blir bättre för er om det är de du/ni vill!?
  • Anonym (jo)

Blir vansinnigt kåt av att runka av honom! När hans kuk blir så där härligt våt......vem kan motstå det?

• Anonym (jupp)

Självklart! annars skulle jag göra nåt annat än att runka av honom...

• Eliasmamma

Jag blir väldigt upphetsad av att runka min sambo. Blir inte ofta då jag helst använder munnen och tungan, kan runka ibland samtidigt som jag suger

• Anonym (nej)

jag gör det för att min man tycker om det men jag själv får eg inte ut ett dugg av att runka honom. Det tänder mig inte det minsta, tycker inte det är sexigt med kuken eller nåt sånt.  Däremot har jag absolut inget emot att göra det. Gör det gärna för att tillfredsställa honom.  Om jag är kåt så är det mer av själva situationen, vi kanske har kåtat upp oss före jag runkar och då är jag kåt men blir det inte mer av runkandet.

• Anonym
    Furstinna skrev 2011-12-10 17:28:04 följande:
    Haha nej, det jag kan göra med min mun kan INGEN göra med sina händer ;)
    Kanske det, men ibland vill man bara ha en avrunkning...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-10 17:11:44 följande:
    Men oj vad sexliv folk har! Jag gör det på min man ibland för att få vara ifred om jag säger så...
Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?