• Anonym (Robert)

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?

När min fru runkar mig har hon oftast mens, så det brukar inte bli sex i anslutning. Men när jag lyssnar på hennes andning och ser på hennes ansiksuttryck etc får jag intrycket att hon blir kåt.

Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män, och är det isåfall av att se mannen njuta eller av att känna hans penis i handen?

• Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-12-10 23:00:45 följande:
    Varför är du så besatt av att göra killen till ett offer?
    Inte besatt och han är inget offer, tycker bara synd om honom som aldrig får bli avrunkad.. Det är en grym känsla att bli runkad och det är inte ens egen hand som gör det, inte samma sak som en blöt mun. Tycker synd om killen som aldrig får uppleva det helt enkelt.
  • Anonym

Bara om jag också får styra hans orgasm, tease and denial, det är tändande. 

• Anonym (instämmer)
    Anonym skrev 2011-12-10 23:03:29 följande:
    Nej, det blir jag inte. Har oerhört svårt att tända på visuell stimulans, dessutom föredrar han en avsugning (vilket jag inte heller tänder på men gör för att han njuter, för min del kvittar det), eftersom han har riktiga "porrfilmssprut" så det blir rätt kladdigt om jag inte tar satsen i munnen.
    Tycker inte heller att kuken är sexig. Kan tycka att den är rätt ful. Könsorgan överlag tillhör inte kategorin med vackra saker i min värld
    Håller med. Jag tycker inte heller att könsorgan är vackra. Tänder inte på dem. Vill inte se något överhuvudtaget, blundar under hela akten.  Har inga problem med penetrering, det är skönt. Men oralsex och runkande - nej, det är tråkigt och osmakligt och därför vill jag inte. Han får heller inte på mig för han är inkompetent och klarar det inte. Jag fixar det själv istället. Jag ska nog skaffa mig en dildo istället.
  • Furstinna
    Anonym skrev 2011-12-10 22:51:43 följande:
    Han vill nog också ha en avrunkning men vågar inte fråga då du anser dig vara världsbäst på sugning och därför inte behöver runka honom... Som sagt, stackars kille...

Om man är världsbäst i att knulla så behöver man kanske inte heller runka eller suga av sin kille, för man kan ju knulla så bra!? 
    Hehe.. Jag attraheras inte av fega män som inte vågar säga vad dem vill ha. Dessutom är jag säker på att få män uppskattar när en tjej gör något bara för att "ställa upp" utan att få ut något av det själva. Att göra saker med känsla är oftast bättre än att göra det som en uppoffring. Och som sagt en man ska våga säga vad han vill ha precis som jag som tjej säger vad jag vill ha. Och ingen har någonsin bett om en avrunkning nör de kan få en avsugning ;)
  • Anonym (Nä..)

Njaä, jag brukar inte bli kåt av det. Dock kan jag senare upptäcka att jag blev blöt av det, men det är mer för att kroppen fysiskt ställer in sig på sex utan att jag själv nödvändigtvis haft dom "känslorna"

• Anonym

Nä. Jag runkar av honom när jag inte känner för att ha sex själv och jag har aldrig varit med om att jag har blivit kåt av det. Inte med maken och inte med någon av mina ex heller.

• sweetlife

Ja, det blir jag. Både av att se honom njuta och hålla den i handen. Hela situationen antar jag. Men blir nog ännu mer kåt av att tex. suga av honom.

• Eriko3

Hon tycker om att se och känna den växa i handen, att det är hon som har fixat det, och när den är riktigt hård så suger hon gärna, för det gör henne riktigt kåt och se hur jag njuter av hennes behandling.

• Anonym (Robert)
    Mandi74 skrev 2011-12-10 17:35:38 följande:
    Hon tycker det är jobbigt/ansträngande att dra kuk för länge, det är därför hon stönar och ser ut som hon gör. Vill hon att du tar henne på brösten så är det verkligen ett tecken på att du tagit för lång tid på dig.

Men för att svara på din fråga, nej jag blir inte kåt av att runka någon däremot när jag ger avsugning.

Det var PRECIS detta jag misstänkte...
Svar på tråden Tjejer, blir ni kåta när ni runkar era män?