• Anonym

Vad gör man på efterfest?

Vad gör man på efterfest?

• Svar på tråden Vad gör man på efterfest?
  • Pleco

Man inser att man är för gammal för sånt och får ångest när det börjar ljusna ute.

För en herrans massa år sen dock, så fortsatte man festa, tömma bar- och kylskåp och ha roligt helt enkelt.

• Anonym (Kille91)
    SHAKAWKAW skrev 2011-12-16 14:48:21 följande:
    Nja, varför skulle alla träffas dagen efter?

Du får väl träffa vem du vill, det behöver inte vara alla som umgicks på efterfesten. Förlåt, ta inte illa upp nu, men skojar du med oss eller vet du verkligen ingenting om efterfester..?

nej jag skojar inte..jag är inte en som festar..har inte tid med sånt

man träffas väl för ta de lugnt, återhämta sig, ta lunch eller nåt?  
  • SHAKAWKAW
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 15:00:33 följande:
    nej jag skojar inte..jag är inte en som festar..har inte tid med sånt

man träffas väl för ta de lugnt, återhämta sig, ta lunch eller nåt?  
    Nja. Man ligger hemma, har ont i huvudet och käkar pizza. :-P
  • Anonym

Vågar inte ens tänka på vad som skulle kunna hända efter våra firmafester om det skulle bli en efterfest. Existerar säkert efterfester men har aldrig varit på en då jag gått när själva firmafesten urartat. Dans på borden grovhångel på dansgolvet o tom sex bakom disken o i garderoben.

Men har varit på andra efterfester efter en kväll ute o dom är tämligen lugna. Lite soft musik lite dricka prat o ibland lite hångel o soffan.   

• Anonym (Kille91)

jag frågar detta eftersom det är vanligt att det spårar ur och fruktar att min tjej kommer falla för detta :/

• SHAKAWKAW
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 15:20:21 följande:
    jag frågar detta eftersom det är vanligt att det spårar ur och fruktar att min tjej kommer falla för detta :/
    Får hon inte spåra ur?
  • Anonym (Kille91)
    SHAKAWKAW skrev 2011-12-16 15:38:38 följande:
    Får hon inte spåra ur?
    och taffsa på någon annan? nej
  • Sanjos

Har inte varit på så många efterfester och de gånger som de har hänt så har man inte stannat så länge då man ändå bara suttit och halvsovit i soffan typ. Om de inte ger nåt mer än så så tycker jag att de är lika bra att gå hem istället......

• Anonym

Super och/eller knullar.
    Hänger alldeles för sent på natten hemma hos nån. 

• Anonym (Kille91)
    Anonym skrev 2011-12-16 15:46:33 följande:
    Super och/eller knullar.
    Hänger alldeles för sent på natten hemma hos nån. 

även upptagna personer?
Svar på tråden Vad gör man på efterfest?