• Anonym

Vad gör man på efterfest?

Vad gör man på efterfest?

• Svar på tråden Vad gör man på efterfest?
  • For all I care
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 17:04:30 följande:
    tycker du att det är okej att dansa med andra killar om man redan har kille? jag tycker inte det
    Beror väl på hur man dansar.. Att dansa tryckare kanske inte är ultimat men att dansa som man gör ute är väl ok?
  • Anonym

På efterfesterna brukar jag sova!

• Anonym (ingen skillnad)

Jobba på din självkänsla grabben Hon har ju valt DIG och litar ni inte på varandra är förhållandet dödsdömt iaf.

Hon är inte typen som är otrogen säger du, varför oroar du dig då?
    Om hon inte kan säga nej för att hon dricker bör hon inte dricka. Kan hon inte säga nej nykter heller så bör även hon jobba på sin självkänsla.

Om hon VILL vara otrogen så kommer hon att vara det, vad du än gör. Lita på henne.

• Anonym (emmsi)
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 17:01:08 följande:
    nej den typen är hon verkligen inte..
    Bra. Men vad är då problemet, jag fattar verkligen inte!?! Du tror inte att hon kommer ara otrogen men du vill inte låta henne gå på fest/efterfest för att någon kille kan övertala henne att vara otrogen. Antingen har jag missuppfattat dig ordentligt ellr s¨är ditt resonemang helt uppåt väggarna galet.
  • Anonym (Kille91)
    Anonym (emmsi) skrev 2011-12-16 17:29:27 följande:
    Bra. Men vad är då problemet, jag fattar verkligen inte!?! Du tror inte att hon kommer ara otrogen men du vill inte låta henne gå på fest/efterfest för att någon kille kan övertala henne att vara otrogen. Antingen har jag missuppfattat dig ordentligt ellr s¨är ditt resonemang helt uppåt väggarna galet.

bara lite orolig antar jag
  • barnluktarbajs
    BlommyNess12 skrev 2011-12-16 17:00:58 följande:
    va? den riktiga festen har man hög musik, man dricker massa alkohol, dansar, springer runt och minglar, skrattar och kissar i nån snödriva medan din kompis fixar ditt läppglans typ.. iaf i den åldern.
    Haha, underbar förklaring, exakt så är det!! =D

TS: Kan du inte hänga med på efterfesten då? Festa eller kröka lite med dina kompisar, så kan du ju dra hem till tjejen sen när de kommer dit för efterfesten? 
  • Anonym (Kille91)
    barnluktarbajs skrev 2011-12-16 20:56:02 följande:
    Haha, underbar förklaring, exakt så är det!! =D

TS: Kan du inte hänga med på efterfesten då? Festa eller kröka lite med dina kompisar, så kan du ju dra hem till tjejen sen när de kommer dit för efterfesten? 
    jag är inte i samma stad som henne tyvärr när detta sker
  • SHAKAWKAW
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 15:44:04 följande:
    och taffsa på någon annan? nej
    Jag trodde du menade spåra ur som dricka-alldeles-för-mycket-sprit-och-dansa-bordet-spåra-ur.

Äh, bara för att vissa efterfestar har en massa sex och hångel betyder det inte att denna kommer ha det. Och hon är ju din flickvän, varför skulle hon tafsa på någon?
  • Anonym (Kille91)
    SHAKAWKAW skrev 2011-12-16 21:02:45 följande:
    Jag trodde du menade spåra ur som dricka-alldeles-för-mycket-sprit-och-dansa-bordet- spåra-ur.

Äh, bara för att vissa efterfestar har en massa sex och hångel betyder det inte att denna kommer ha det. Och hon är ju din flickvän, varför skulle hon tafsa på någon?
    Ja...du har nog rätt. Jag litar på henne men det är andra jag inte litar på..om de inte kan styra sig eller ifall de har känslor för henne så kanske de vågar stöta på henne när de druckit lite...inte vet jag..konstiga tankar men men
Svar på tråden Vad gör man på efterfest?