• Anonym

Vad gör man på efterfest?

Vad gör man på efterfest?

• Svar på tråden Vad gör man på efterfest?
  • SHAKAWKAW
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 21:05:13 följande:
    Ja...du har nog rätt. Jag litar på henne men det är andra jag inte litar på..om de inte kan styra sig eller ifall de har känslor för henne så kanske de vågar stöta på henne när de druckit lite...inte vet jag..konstiga tankar men men
    Ja, det kommer säkert finnas någon kille där som kommer stöta på henne. Men det betyder inte att din tjej kommer falla pladask för denna kille och vara otrogen mot dig. Hon kommer antagligen ignorera honom och fortsätta festa. Du litar på din flickvän? Bra, då behöver det inte röra dig i ryggen att andra killar stöter på henne. Även fast det, så klart, kan kännas jobbigt ibland.
  • Anonym (Kille91)
    SHAKAWKAW skrev 2011-12-16 21:07:48 följande:
    Ja, det kommer säkert finnas någon kille där som kommer stöta på henne. Men det betyder inte att din tjej kommer falla pladask för denna kille och vara otrogen mot dig. Hon kommer antagligen ignorera honom och fortsätta festa. Du litar på din flickvän? Bra, då behöver det inte röra dig i ryggen att andra killar stöter på henne. Även fast det, så klart, kan kännas jobbigt ibland.
    Tack
  • Anonym (Kille91)

hur bakis är man då :S?? hon har inte hört av sig sen förrgår

• Anonym

dom efterfesterna jag har varit på har vi suttit och glott på varann, lyssnat på alldeles för hög dålig musik och somnat.
    ta nattbussen hem istället.. ;) 

• Anonym (Kille91)
    Anonym skrev 2011-12-17 12:22:08 följande:
    dom efterfesterna jag har varit på har vi suttit och glott på varann, lyssnat på alldeles för hög dålig musik och somnat.
    ta nattbussen hem istället.. ;) 

ja men hör du inte av till din tjej/kille under hela kvällen?
  • Sanjos
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-17 12:33:07 följande:
    Är man ute och festar så är de väl inte alltid så att man hör av sig till sin tjej/kille. Verkar nästan nu som att bara för att mobilen finns så måste man höra av sig och vara kontaktbar jämt och ständigt. Annars är de väldigt konstigt.
    Undra hur man klara sig innan mobilen fanns i var mans hand?
  • Anonym (Kille91)
    Sanjos skrev 2011-12-17 12:43:56 följande:
    Är man ute och festar så är de väl inte alltid så att man hör av sig till sin tjej/kille. Verkar nästan nu som att bara för att mobilen finns så måste man höra av sig och vara kontaktbar jämt och ständigt. Annars är de väldigt konstigt.
    Undra hur man klara sig innan mobilen fanns i var mans hand?

om man inte träffar varandra dagligen och bor på olika orter så tycker jag att man iaf kan skicka ett meddelande
  • Sanjos
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-17 12:53:11 följande:
    om man inte träffar varandra dagligen och bor på olika orter så tycker jag att man iaf kan skicka ett meddelande
    Om festen var igår så tycker jag inte de är konstigt att hon inte hört av sig än. Du vet ju inte hur sent de blev samt hur hon just nu mår. Alla är vi ju olika och man kanske vill nyktra till och bli människa innan man hör av sig.

Annars vad är de som hindrar dig och smsa och själv fråga hur de är? Om du inte redan gjort de?

Även om man bor på samma ort så betyder de ju inte att man träffas dagligen iaf.
    De beror ju på hur ens liv ser ut och hur ens behov är.
  • Anonym
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-17 12:33:07 följande:

Då vad jag singel, men det hade jag nog gjort! Slängt iväg ett sms iaf.
  • Anonym (Kille91)
    Sanjos skrev 2011-12-17 13:11:27 följande:
    Om festen var igår så tycker jag inte de är konstigt att hon inte hört av sig än. Du vet ju inte hur sent de blev samt hur hon just nu mår. Alla är vi ju olika och man kanske vill nyktra till och bli människa innan man hör av sig.

Annars vad är de som hindrar dig och smsa och själv fråga hur de är? Om du inte redan gjort de?

Även om man bor på samma ort så betyder de ju inte att man träffas dagligen iaf.
    De beror ju på hur ens liv ser ut och hur ens behov är.

skickat ett par sms och ringt men inget svar...jag hatar när folk har mobilen i handen och inte skriver ETT ORD :S den man påstår älska...fy
  • Anonym (Kille91)

=/             

Svar på tråden Vad gör man på efterfest?