Vad gör man på efterfest?
Efterfest är när festen fortsätter hemma.....självklart skall din tjej hänga på om hon vill. Det är INTE samma sak som att strula runt ....unna henne lite skoj! Hon är förhoppningsvis vuxen nog att säga nej själv.....släpp taget om henne och jag lovar att hon gör det samma mot dig o ni har då ett långt roligt liv framför er......
Kajsa
Efterfest är när festen fortsätter hemma.....självklart skall din tjej hänga på om hon vill. Det är INTE samma sak som att strula runt ....unna henne lite skoj! Hon är förhoppningsvis vuxen nog att säga nej själv.....släpp taget om henne och jag lovar att hon gör det samma mot dig o ni har då ett långt roligt liv framför er......
Kajsa
Men alltså... En efterfest betyder inte automatiskt att alla ohämmat knullar runt med alla eller super o spårar ur. Av de efterfester jag varit på har det 9 gånger av 10 varit så att man suttit och pratat, den man bor hos kanske bjuder på lite fika, nån kanske dricker en öl och en går man hem till sig.
Låt flickvännen ha fest. Det betyder inte att hon kommer att vara otrogen mot dig.