• Anonym

Vad gör man på efterfest?

Vad gör man på efterfest?

• Svar på tråden Vad gör man på efterfest?
  • Anonym (Kajsa)

Efterfest är när festen fortsätter hemma.....självklart skall din tjej hänga på om hon vill. Det är INTE samma sak som att strula runt ....unna henne lite skoj! Hon är förhoppningsvis vuxen nog att säga nej själv.....släpp taget om henne och jag lovar att hon gör det samma mot dig o ni har då ett långt roligt liv framför er......

Kajsa

• Anonym (Kille91)
    Anonym (Kajsa) skrev 2011-12-16 16:13:09 följande:

Efterfest är när festen fortsätter hemma.....självklart skall din tjej hänga på om hon vill. Det är INTE samma sak som att strula runt ....unna henne lite skoj! Hon är förhoppningsvis vuxen nog att säga nej själv.....släpp taget om henne och jag lovar att hon gör det samma mot dig o ni har då ett långt roligt liv framför er......

Kajsa

Jag håller med dig men hon har svårt för att säga nej :S förstår inte ens hur hon blev övertalad till ha efterfesten hos henne...
  • BlommyNess12
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 16:52:06 följande:

Jag håller med dig men hon har svårt för att säga nej :S förstår inte ens hur hon blev övertalad till ha efterfesten hos henne...

Sluta oroa dig för efterfesten!

Alla efterfester jag varit på har varit typ fyllesnack, spela musik för varandra, sitta och snacka "deep talk" och förklara hur br akompis man lyckats bli (på 1 timma) med den man hänger med just då typ. Nån kanske hittar ett ragg på efterfesten, men det gäller väl singlar. 
  • Anonym (emmsi)

Men alltså... En efterfest betyder inte automatiskt att alla ohämmat knullar runt med alla eller super o spårar ur. Av de efterfester jag varit på har det 9 gånger av 10 varit så att man suttit och pratat, den man bor hos kanske bjuder på lite fika, nån kanske dricker en öl och en går man hem till sig.
    Låt flickvännen ha fest. Det betyder inte att hon kommer att vara otrogen mot dig.

• Anonym (Kille91)
    BlommyNess12 skrev 2011-12-16 16:55:21 följande:

Sluta oroa dig för efterfesten!

Alla efterfester jag varit på har varit typ fyllesnack, spela musik för varandra, sitta och snacka "deep talk" och förklara hur br akompis man lyckats bli (på 1 timma) med den man hänger med just då typ. Nån kanske hittar ett ragg på efterfesten, men det gäller väl singlar. 
    ja..men den riktiga festen då? hon dricker en del
  • Anonym (emmsi)
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 16:56:46 följande:
    Är hon typen som är otrogen kommer hon i så fall att var det förr eller senare oavsett om hon går på den här firmafesten eller inte. Man kan inte hindra en människa från att någonsin gå på fest för att hon kanske kommer vara otrogen då.
  • BlommyNess12
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 16:56:46 följande:
    va? den riktiga festen har man hög musik, man dricker massa alkohol, dansar, springer runt och minglar, skrattar och kissar i nån snödriva medan din kompis fixar ditt läppglans typ.. iaf i den åldern.
  • Anonym (Kille91)
    Anonym (emmsi) skrev 2011-12-16 16:59:00 följande:
    Är hon typen som är otrogen kommer hon i så fall att var det förr eller senare oavsett om hon går på den här firmafesten eller inte. Man kan inte hindra en människa från att någonsin gå på fest för att hon kanske kommer vara otrogen då.

nej den typen är hon verkligen inte..
  • Anonym (Kille91)
    BlommyNess12 skrev 2011-12-16 17:00:58 följande:
    va? den riktiga festen har man hög musik, man dricker massa alkohol, dansar, springer runt och minglar, skrattar och kissar i nån snödriva medan din kompis fixar ditt läppglans typ.. iaf i den åldern.
    tycker du att det är okej att dansa med andra killar om man redan har kille? jag tycker inte det
  • Anonym (Sigrid)
    Anonym (Kille91) skrev 2011-12-16 17:04:30 följande:
    tycker du att det är okej att dansa med andra killar om man redan har kille? jag tycker inte det
    Det beror väl på om man har ett bra förhållande som bygger på tillit och respekt eller inte. Varför skulle det inte vara okej att dansa? Jag vet inte hur du dansar, men jag gör det för att det är roligt och för att jag gillar musiken. Jag tycker inte du ska oroa dig så himla mycket. Om du behöver sitta och oroa dig för att din tjej ska vara med någon annan då är du antingen paranoid, eller så har ni ett rätt dåligt förhållande som du behöver fundera över.
Svar på tråden Vad gör man på efterfest?