• Anonym (orolig)

Blont långt hårstrå på min sambos morgonrock...

Imorse kom min sambo ned med sin morgonrock på sig och på det hängde ett långt blont hårstå från den. Jag frågade vart det kom ifrån och då svarade han jag vet inte. Det var ju spännande att det sitter på din morgonrock sa jag och var sen helst tyst.
    Han fortsätter som vanligt att prata med mig och vårt barn, jag är helt tyst. Efter ett tag frågar jag vad han tycker att jag ska tro när jag såg det där hårstrået. Då exploderar han och frågar om jag är dum i huvudet och att han är så trött på mig och inte orkar med mig längre.

Men allvarligt, vad skulle DU tänka/tro om du hittade ett långt blont hårstrå på din sambos/mans morgonrock när du själv har kort, svart hår?

• Svar på tråden Blont långt hårstrå på min sambos morgonrock...
  • Anonym

Det räcker med att en väninna till dig, till honom eller din mamma för guds skull, går emot honom och att det sedan fastnar på hans kläder. Jag skulle också ha exploderat, jag förstår att han är trött på dig och din svartsjuka.

• Hannah76

Skojar du??

Jag skule ta förgovet att det hamnat där från någon vi haft på besök i vårt hem, från något annat plagg som fångat upp detta hårstrå mm mm mm. Jag skulle dock inte tro att min partner hade legat med en blondin.

• Rakad Apa

Jag hade inte trott nånting. När jag var tillsammans med mitt ex så hittade hon långa bruna hår i våran lägenhet, mitt ex hade blont kort hår. Hon blev paranoid och klagade som fan. Jag hade INTE varit otrogen så jag lackade ur tillslut, så jag förstår din sambo. Ta ingenting för givet TS...

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa

Du borde för övrigt be din man om ursäkt!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Modesty Blaise

Ingenting. Jag åkte tåg i förrgår och kom hem med en sorts hårförlängningsgrej hängande över väskremmen.

Är du en svartsjuk person? Jag är det inte, och tänker därför aldrig i den riktningen. 

• Caramella

Hårstråt kan ha kommit från tvättstugan, hårstrået kan ha kommit ifrån ett annat klädesplagg o fastnat på morgonrocken, han lär ju träffa människor om dagarna o det e lätt att få på sig ett hårstrå du borde inte oroa dig...Men jag vet inte, nått säger mig att du har tänkt i dessa banor tidigare....Jag skulle i alla fall aldrig reagera som du gör på ett litet hårstrå om tanken på otrohet inte dykt upp innan detta. Det har hänt att jag hittat ett blont hårstrå på mina kläder o då e jag mörkhårig o killen rakad....

• Regnig måndag

Vilket skämt.
    Kolla om du har gråa hår. Gissar att du är svartsjuk på dig själv.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Tonx

Oj. Att brinna av över ett hårstrå verkar ju lite. Överdrivet? Sjukt? 

Antar att du är en sån som frågar vem det var varje gång telefonen piper eller ringer, som ställer tusen frågor om varje tjej han addar på facebook och håller stenkoll på vart han tittar när ni är ute? 

• La Lola

Inte fan skulle min första tanke vara att han träffat nån annan iaf.

Om du har för vana att anklaga honom för sånt och han är oskyldig så förstår jag om han tröttnat på dig.
    Svartsjuka tar effektivt död på många förhållanden.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Mynta

Oj, jösses. Du borde nog be din sambo om ursäkt tror jag? Det kanske är ditt hår, du kanske börjar "tappa pigment" som det så fint heter?

Svar på tråden Blont långt hårstrå på min sambos morgonrock...