• Leaaa

Stora bröst!!!

Måste skriva av mig...
    Satt å prata med ett par vänner via msn (grupp samtal). Vi började prata om bröst. Lite allmänt startade allt från att jag klagade över utbudet av stora bh.

Jag kommer att operera mina allt för stora bröst efter att vi fått ett syskon till vår son. Jag kommer INTE att göra det på grund av skönhetsgrej eller för att pryda första sidan på någon tidning. Jag gör det för att jag ska må bra, kunna sova skönt å kunna handla en bh utan att behöva springa häcken av mig. Varför kan inte folk bara ta del av min information?! Varför måste dom säga "lyckliga du som har bubisar" "önska jag hade samma" "f*n va avis jag e på dig" etc....Jag e inte alls lycklig, jag har ont! Min rygg tar stryk, jag sover dåligt (å har sovit dåligt sen jag var ca 17år), jag har svårt att hitta bh som passar. Kan inte folk acceptera att vissa inte ser bröst som nått snyggt. Mina bröst e nått som e jobbigt för mig!!! Blir ibland arg på dom för dom vet att mitt mål e mindre bröst för att jag ska må bra å inte för att jag ska vara snygg etc...jag vet inte varför jag skriver här men skönt käns det å bara skriva av sig...Tack för att du orkat läsa...

• Svar på tråden Stora bröst!!!
  • isacochrasmusmamma

Hej, ja vad olika det kan vara. Jag önskar att jag var liite kurvigare upptill, men det är ju världsliga saker. så länge man är frisk och mår bra ska man vara glad.
    Kram på dig.

• Jesster

Nu har ju inte jag så stora bröst så att jag har ont av det men gott och väl en c-kupa, säkert d-kupa numera skulle jag tro... Jag blir avundsjuk när jag ser små nätta tjejer med sina små bröst - de kan ju med lätthet köpa kläder!

En annan måste köpa L/XL för att bysten ska få plats. Min man blev förskräckt när jag en gång sa att jag ville ha mindre bröst.

• Leaaa

lagom e bäst! jag vet ju att jag en dag kommer få må bra *längtar*

• Leaaa

jesster, jag köper också kläder i betydligt större storlekar för att dom ska kunna passa över brösten å så är dom som en säck runt resten super jobbigt!

• sheeba

Känner igen det där, jätte jobbigt.
    Nu tar jag ändå stora storlekar och de sitter inte bulligt runt om
    Men jag önskar att brösten var minst 3 storlekar mindre.
    Min rygg värker också och ibland önskar jag att brösten kunde försvinna i några dagar så man kunde få vila upp ryggen men det vill de inte.

• Anonym (c)

Min sambos kompis syster har opererat sina bröst mindre för hon hade som du problem med rygg och tyckte att brösten var jätte jobbiga.
    I dag är hon jätte nöjd med sina mindre bröst.
    Jag tycker att du ska operera dem om du har ryggproblem pga din bröst, du ska inte gå och ha ont i onödan.
    Lycka till

• scorpionan

jag har varit i bägge lägena , känns lite kostigt

jag kände precis som dej, innan jag fick min första son för 10 år sedan...hitta en bh som satt bra var ett företag....samt kostade i så fall runt 4-500 kr....matchande trosor ca200 kr....

när jag födde sonen o ammade, så efter de blev de mkt mindre ...jag var såååå lycklig...jag kunde köpa en bh på HM...förstå vilket utbud...o typ för 79 kr...alla möjliga färger...

sedan tappade jag vikt, tränade mkt.lite underhudsfett..så nu har jag haft väldigt små bröst...o nu när jag är gravid har de växt typ 2 storlekar...jag känner mej helt plötsligt såååå kvinnlig...*Fniss ..

men jag tror jag kommer göra en bröstoperation efter detta barn..för de blir ju ändå mindre än vad de var innan .....bara liiiite störe o lite fastare...

lagom e bäst =))

• Pallas

ah, ja det där är lite underligt. Det är många som tycker jag är konstig för att jag inte vill ha större bröst fast mina är som små skinnlappar. Jag tror det handlar om att många hela tiden vill ha något som de inte har och ser det som konstigt att andra inte har samma tankar som de själva.

• Pallas

Haha ser konstigt ut med min bystbild intill det inlägget. Brösten ser alltså ut som små skinnlappar när de inte är överstinna med mjölk och uppknuffade av korsett som de är på min pres.bild

• Leaaa

Anonym C, jag sitter med pengar på banken å skall göra operation så fast jag vill vänta med det till vi fått ett syskon till Emil

Pallas Förstår vad du menar...Man tror att gräset e grönare på andra sidan...

Svar på tråden Stora bröst!!!