Stora bröst!!!
Måste skriva av mig...
Satt å prata med ett par vänner via msn (grupp samtal). Vi började prata om bröst. Lite allmänt startade allt från att jag klagade över utbudet av stora bh.
Jag kommer att operera mina allt för stora bröst efter att vi fått ett syskon till vår son. Jag kommer INTE att göra det på grund av skönhetsgrej eller för att pryda första sidan på någon tidning. Jag gör det för att jag ska må bra, kunna sova skönt å kunna handla en bh utan att behöva springa häcken av mig. Varför kan inte folk bara ta del av min information?! Varför måste dom säga "lyckliga du som har bubisar" "önska jag hade samma" "f*n va avis jag e på dig" etc....Jag e inte alls lycklig, jag har ont! Min rygg tar stryk, jag sover dåligt (å har sovit dåligt sen jag var ca 17år), jag har svårt att hitta bh som passar. Kan inte folk acceptera att vissa inte ser bröst som nått snyggt. Mina bröst e nått som e jobbigt för mig!!! Blir ibland arg på dom för dom vet att mitt mål e mindre bröst för att jag ska må bra å inte för att jag ska vara snygg etc...jag vet inte varför jag skriver här men skönt käns det å bara skriva av sig...Tack för att du orkat läsa...