Millazzon skrev 2012-03-10 19:18:10 följande:
Mandy1981: Din historia är lik min. Sa oxå till senast hos vc att jag inte vill äta mer antidepp, den hjälper inte.
Tyvärr stirrar läkarna sig blinda på referensvärderna, oavsett symtom.
Har oxå precis förstått att jag behöver mer hjälp än antidepp, har gått i över 15 år med alla symtom o trott att det är såhär man ska må.
Ska tillbaka till vc prata med dom.
Skulle önska att läkare är bättre på att lyssna på patienten ist för att bläddra i läkarboken..
Jag frågade om jag kunde få levaxin på prov i 8 veckor, men det går ju inte för det är uppiggande ämnen i det, fick jag till svar..
Vore väl toppen om det är så, då kanske man skulle orka ta sig ur soffan o göra något..
Ska man skratta lr gråta..?
trodde oxå alltid att man ska må såhär, först nu förstår jag att jag haft problem i hela mitt liv som relateras till sköldkörteln. Till och med min autoimmuna sjukdom kan bero på sköldkörteln, helt sjukt. trodde alltid att jag bara är lite mer mesig eller känslig än andra. Hur känns det att vara frisk, det undrar jag.
att det är upppiggande ämnen i levaxin gör ju inget, jag menar vad innehåller anti-depp, är ju oxå upppiggande. Tänk att bli frisk och orkar mer, tycker så synd om barnen när mamma inte kan pga smärtor mm. hoppas verkligen att det blir en ändring på.
kämpa på du, kanske du kan oxå ta kontakt med bo wikland