Nu hoppar jag in också. Ytterligare en hypotyreos-patient. Jag har ätit levaxin i två år men är fortfarande inte bra. Har ju förstås "bra" värden, enligt läkaren, men upplever ändå en otrolig trötthet, deppig som satan, mensproblem, håravfall, huvudvärk, frusenhet, osv.osv. Jag ska till en ny läkare imorgon och behöver lite pepp-talk från er som har lyckats bra... Om det finns nån? Jag har tidigare fått höra från läkarna att det inte är hypotyreosen, som så många andra, utan att det är psykiskt, att det är på grund av att jag snusar och att jag är deprimerad.. Och jag är så trött på det, då jag är säker på att det inte är det som är problemet eftersom att jag slutat snusa och gått till en psykolog i ett halvt år nu. Jag vill så gärna testa T3, men är så rädd för att föreslå det imorgon... Jag har haft nog med förnedrande möten med läkare där jag är så förbannad att jag gråter och läkaren sitter och fnissar åt mina förslag och frågor. Är det någon som har några tips eller som har någon historia med ett gott slut?