Töse: de fattar väl inte riktigt hur illa det är trots att jag bryter ihop då och då. De tycker nog att jag är allmänt gnällig ibland, det är känslan jag får. Poletten ramlade väl ner lite för min mamma när en bekant till familjen som är läkare sa att hon inte fattade hur jag kunde stå upp med så dåliga värden.
Jag pinnar på och tar hand om hem,som,jobb och studier trots att jag mår piss. Ibland kraschar jag fullständigt som nu och det slutar ofta med att jag sitter hos läkaren och storbölar. Läkaren i sin tur erbjuder antidepp som jag ibland provar utan resultat och så håller det på. Jag känner mig själv fruktansvärt stark som pinnar på trots alla mina krämpor, vore skönt om omgivningen någon gång sa "shit vad du gör det bra, jäklar vad stark du är"
Men mamma ser nog att jag är ett vrak ibland för hon brukar börja erbjuda sig att vara barnvakt mer då och ringer oftare. Så de kanske förstår mer än jag tror.
Som svar på din fråga om utseendet. Min hy blir alltid sämre när värdena är dålig. Mina ögon har förlorat all lyster. Jag har alltid fått höra hur det lyser om mina ögon, men nu är de långt ifrån sprakande. De har även ändrat färg från isblå till grå, hände i samband med att jag blev så dålig för två år sen.
Jag har en fråga and B12 till er i tråden. Visar proverna alltid om man har brist? Tvingade mina läkare att ta lite prover på b-vitamin för 1 år sen och då sa hon att allt var bra. Ni är toppen som svarar på frågor,stöttar och kommer med tips!
Massor med kramar till er alla!