• Gostess

I hopp om en liten 2012

I den här tråden kan vi som hoppas på en liten 2012 följas åt och prata av oss....

Jag är en tjej på 27 år.
    Har en son på 4 år och nu tyckte vi det va dags att skaffa ett syskon...
    Jag slutade me mina p-piller december 2010.
    Lyckades bli gravid mars -10, men det slutade i ett missfall i vecka 6-7...
    Sen dess har vi försökt bli gravida igen utan resultat Rynkar på näsan

Så nu hoppas vi att 2012 är vårat år! 
    För vi längtar så efter en liten till!    

Hoppas vi är flera som kan skriva och följas åt!          

• Svar på tråden I hopp om en liten 2012
  • TessTessan

Hur går det för alla här inne? Åh hur mår ni?
    Här är bim nu å några dagar framåt eftersom jag inte vet när mensen kommer, den har blivit oregelbunden :-/
    Men jag har molvärk å ont i nedre delen av magen, har haft jätte ömma bröst i 1 veckas tid å fortfarande. Men tror mensen kommer fast jag har en känsla av att det kanske tagit sig. Lite lätt förvirrad nu :-/

Men trevlig helg tjejer

• TessTessan

Tog ett nytt test imorse. Den här gången tog jag ett clearblue digital test där det verkligen står å det stod GRAVID 1-2
    Är sååå glad nu men kan knappt fatta det!!!

• Jiie

Jaaaaaaaaaa!!! Graaaaaaattiiiiis!!!
    Åh va glad jag blir för din skull!!!

• TessTessan

Va på tidigt ultraljud igår pga tidigare mf. Den här gången såg allt jätte fint å bra ut än så länge men är ju några risk veckor kvar än. Är i vecka 8 nu. Hur är allt me er???

• Jiie

Åh va härligt!! Det kommer gå finfint denna gången!!

Här är allt bra, Felix växer så det knakar! Nästa vecka blir han 3 månader! Vart tog tiden vägen?
    Han är en ganska glad fis minsann :))
    Vi var på BVC häromveckan och då var han 62 cm (växt 10 cm sen födseln) och vägde biffiga 6740 gram...vägde
    3530 gram när han föddes *host* mammas lelle beff 

• TessTessan

Jiie jo det går jätte bra har gått halvvägs nu å mår jätte bra. Bebisen sparkar mig nu oxå å det är så mysigt! Ul gick kanon bra det oxå allt såg jätte bra ut, men den lilla ville inte visa va som döljer sig i magen, så det får vi snällt vänta å se den 17/10 då bf är. Hur är allt med er?

• Jiie

Åh va härligt att höra!! Va verkligen din tur nu :D

Här är det bra, Felix växer verkligen så det knakar! 5 månader o 9 dagar va han 69 cm lång vägde biffiga 9670 gram hahaha fast han är inte Michelin bara en stor kille! Muskulös säger jag

• TessTessan

Jiie va länge sen, men kul att vi fortfarande skriver
    Jo det är bara bra, magen växer på å nu sparkar lillen varje dag å mer hårdare oxå, är så mysigt är i vecka 24 nu.
    Hur är allt me er??

• Jiie

Åh va härligt!! Saknar magen...bara degklump nu haha

Det är bra med oss,Felix växer som tusan... 6 månaderskontrollen visade exakt 10000 gram!! Verkligen en biff! 70,5 cm lång! Han sitter rätt bra nu och de går framåt hela tiden... 2 tänder o fler på väg!

• TessTessan

Jiie hej hur är allt me er?
    Va så länge sen vi hördes.
    Jag har ju lyckas bli genom förkyld nu 1 vecka innan mitt planerade kejsarsnitt.
    Så jag hoppas man hinner piggna på sig till nästa måndag då min bebis gör entré

Svar på tråden I hopp om en liten 2012