• Gostess

I hopp om en liten 2012

I den här tråden kan vi som hoppas på en liten 2012 följas åt och prata av oss....

Jag är en tjej på 27 år.
    Har en son på 4 år och nu tyckte vi det va dags att skaffa ett syskon...
    Jag slutade me mina p-piller december 2010.
    Lyckades bli gravid mars -10, men det slutade i ett missfall i vecka 6-7...
    Sen dess har vi försökt bli gravida igen utan resultat Rynkar på näsan

Så nu hoppas vi att 2012 är vårat år! 
    För vi längtar så efter en liten till!    

Hoppas vi är flera som kan skriva och följas åt!          

• Svar på tråden I hopp om en liten 2012
  • Jiie

Jag spyr inte men har högt blodtryck och all trötthet är totalt nedslående. Jag fungerar inte riktigt... Ingen ork eller lust till nåt:/
    På kvällarna mår jag bra och är pigg typ...

• Limazzin

Jiie, hoppas du mår bättre snart!!

Här händer inte mkt, monitorn visade inte ens ÄL denna månaden vilket känns lite hopplöst... och alla man känner blir gravida så det känns lite jobbigt vissa dagar :/ och min 65-åriga moster gick bort i söndags så för tillfället så känns livet ganska sorgset.. But I'll be back eventually...

• TessTessan

Åh idag fick vi goda nyheter :) vi har ju vart på en mini utredning å kollat upp oss så vi kan få barn. Åh me mig var det inget galet allt såg bra ut å så. Killen lämnade sperma prov förra veckan fick svar idag på det å allt såg jätte bra ut där med :) så nu känner vi oss mycket lugnare båda två å nu tar vi det lite som det kommer men min läkare tyckte vi skulle prova lite äl test igen å kolla upp min äl för det är antagligen den vi lyckas missa varje månad, fast vi tror vi vet när den är! Men vi är väldigt glada för att vi friska båda två å allt ser bra ut :)

• Limazzin

Så skönt Tesstessan!! kör hårt :)

Jag som tyckte allt kändes hopplöst för 2 v sen plussade för en vecka sen!!!! :D

• Jiie

Grattis Lima!!!! Fasiken va härligt!!

Tess: va skönt!! Jag trodde oxå jag visste när jag hade äl men ack så fel jag hade haha... jag har ältest hemma, oöppnad förpackning...har inte vågat jinxa och sälja dom än hehe

• Limazzin

Tack tjejer :) nu gäller det bara att allt går som det ska så under de 3 första månaderna vågar jag nog inte planera så mkt..

• TessTessan

Hallå tjejer här kom mensen den här gången med som jag misstänkte! :/ vill inte ha den mer nu!!!!!
    Nån som använder äl-test?
    Vart köper ni äl test å vilka är bäst???
    Trevlig helg!

• elsaodexter

Jag använder billiga-testers äl-test! Funkar jätte bra :) man ser alltid ett tunt svagt sträck men när det stegras så syns det tydligt! När man har äl så blir det riktigt starkt! :)

Svar på tråden I hopp om en liten 2012