• Gostess

I hopp om en liten 2012

I den här tråden kan vi som hoppas på en liten 2012 följas åt och prata av oss....

Jag är en tjej på 27 år.
    Har en son på 4 år och nu tyckte vi det va dags att skaffa ett syskon...
    Jag slutade me mina p-piller december 2010.
    Lyckades bli gravid mars -10, men det slutade i ett missfall i vecka 6-7...
    Sen dess har vi försökt bli gravida igen utan resultat Rynkar på näsan

Så nu hoppas vi att 2012 är vårat år! 
    För vi längtar så efter en liten till!    

Hoppas vi är flera som kan skriva och följas åt!          

• Svar på tråden I hopp om en liten 2012
  • Renrot

Åh, Grattis Jiie! :)

Själv va jag hos gyn igår. Mina misstankar blev bekräftade! Fick besked om att jag inte har ägglossning (eller väldigt sällan). Så jag ska få testa tabletterna Pergotime vid nästa mens för att få igång ägglossning. Så jag hoppas det hjälper :)

• Hoppas 2012

Jaha..blev just väldigt ledsen.

De senaste 7 månaderna har jag fått spottings/bruna flytningar på bim-4/-3 som sen utvecklats till mens. Har ju haft en bra känsla denna månaden tills för ett par dagar sedan då det bara försvann och vad händer idag?! Brun flytning när jag var på toa...bara vet att det är kört...

Hör ingen annan som har sånt brunt o får plus....fy fan

• Hoppas 2012
    Jiie skrev 2012-04-17 15:48:15 följande:
    Jag fick rosabrunt sen plus!
    Jasså..? Vilken dag efter ÄL vs innan bim kom det?
    Hade du haft det innan?
  • Jiie

Fick någon dag efter BIM men tror äl va lite senare än vanligt...

• Hoppas 2012
    Jiie skrev 2012-04-17 19:52:55 följande:
    Fick någon dag efter BIM men tror äl va lite senare än vanligt...
    Ok :)
    Jag har ju det 5 - 6 dagar innan så :(
  • TessTessan

Har ringt Kvinnohälsan idag å berättade om våran situtation, hon frågade massa som om vi har sex 2-3 gånger i veckan, ålder, om jag provat äl-test osv å allt jag svarade va bra, så hon tyckte vi skulle få hjälp nu :) lyckan är total nu, kan man släppa tankarna på allt kanske, nu när man vet att man kommer få hjälp! Ska ringa dom igen på min 1:à mensdag, så skulle jag få komma då å göra första testet! Känns jätte skönt att få hjälp, fast jag önskar att det ska gå utan hjälp!

• Jiie
    TessTessan skrev 2012-04-19 18:50:23 följande:
    Har ringt Kvinnohälsan idag å berättade om våran situtation, hon frågade massa som om vi har sex 2-3 gånger i veckan, ålder, om jag provat äl-test osv å allt jag svarade va bra, så hon tyckte vi skulle få hjälp nu :) lyckan är total nu, kan man släppa tankarna på allt kanske, nu när man vet att man kommer få hjälp! Ska ringa dom igen på min 1:à mensdag, så skulle jag få komma då å göra första testet! Känns jätte skönt att få hjälp, fast jag önskar att det ska gå utan hjälp!
    Gud va skönt!! Visst känns det som en sten släpper från axlarna?
    KLart man vill att det ska gå utan hjälp men ibland så behöver man lite hjälp på traven, inget fel med det!!
    Önskar dig massa lycka till!!
  • TessTessan

Jiie ja det kändes jätte skönt efter samtalet me henne. Precis som du säger en stan som släpper från axlarna! Hur är allt me dig?

• Jiie

Jag mår jättebra! Nästan för bra haha.. Är tacksam så länge jag inte ligger och kalvar!!
    Men svullen så in i... Fick köpa mammabyxor idag!! 6+3 idag... Hur ska detta sluta?????

Svar på tråden I hopp om en liten 2012