mmmiikaela skrev 2012-01-27 22:35:09 följande:
Men vad fan lider de av :o hur svårt kan de va o ta prov! vilket sjukhus tillhör ni?
Varberg och senaste gången var Kungsbacka. Vet inte varför det är så svårt.
Bebisjuli06 skrev 2012-01-27 22:51:20 följande:
Detta är ju helgalet! Ni har ju väntat hur länge som helst nu! Hur kan man dribbla så med er och er lille son?! Tycker du att han blivit sämre den senaste tiden? I så fall tycker jag faktiskt att du ska åka iväg akut så att ni får något besked snart!
Sämre och sämre. Han har haft nån influensa här nu och är inte helt okej ännu, men iaf feberfri.
Äter ingenting alls och skriker som en idiot från han vaknar tills han lägger sig.
skruttarnas mamma skrev 2012-01-28 10:00:05 följande:
har haft problem med min lever vid mina graviditeter och då har de tagit ALAT; ASAT och URAT kanske är det det testet de tagit på din son med? Hoppas verkligen att du får svar snart, dessa proverna brukar man få svar på samma dag så det är jättekonstigt att de inte meddelat dig!
Vet inte om du riktigt hängt med. De har meddelat. Att vi måste ta om proverna för att det blivit något fel.
MammaHela skrev 2012-01-28 09:54:05 följande:
Om det handlar om Bilirubinprov så är det ett prov som är svårt att ta på barn om de inte är helt blickstilla.
Måste de vara helt still? Herregud. mer still än sist går inte. Då låg jag på honom och tvångs höll fast honom. Visserligen kämpar han för att komma loss hela tiden, så han är aldrig helt still hur hårt man än håller honom.
Då vet i tusan om det är lönt att ta om det eftersom att han förmodligen aldrig kommer vara mer still än han varit.
Bonsaii: Nä, jag tycker inte vi särbehandlats. Det har blivit fel med proverna men de ringer ju upp snabbt och vill att vi ska komma och lämna nya prover så på det ledet funkar det ju bra. Men det är ju tröttsamt att aldrig få provresultaten utan att bara lämna prover om och om igen.