-
Vi slutar den 10 Juni - med en tenta! :P Tjoho!!Totti skrev 2013-05-12 14:02:03 följande:Hej! När är.vårterminen slut?
-
Har examencermoni den 25 maj och sedan har jag inget mera att göra och är klar sjuksköterska
Börjar dock inte jobba förren efter midsommar
-
Grattis! Vad härligt!!lykke84 skrev 2013-05-16 11:19:10 följande:Har examencermoni den 25 maj och sedan har jag inget mera att göra och är klar sjuksköterska
Börjar dock inte jobba förren efter midsommar
-
Chetti skrev 2013-05-16 14:53:59 följande:Grattis! Vad härligt!!
Tack -
Examensceremoni även för mig, dock den sjunde. Idag gjorde jag min bedside och blev godkänd, nu är det bannemig slutspurt! Och jag är livrädd
-
fucktard skrev 2013-05-16 18:52:23 följande:Examensceremoni även för mig, dock den sjunde. Idag gjorde jag min bedside och blev godkänd, nu är det bannemig slutspurt! Och jag är livrädd
Vad är bedside? Är det som den praktiska tentan på NKSE? -
Lykke - ja, precis den
-
fucktard skrev 2013-05-16 18:52:23 följande:Examensceremoni även för mig, dock den sjunde. Idag gjorde jag min bedside och blev godkänd, nu är det bannemig slutspurt! Och jag är livrädd
Grattis till dig med!
Förstår att det känns skrämmande! Lycka till!! -
Någon här som har tips på hur man bäst förbereder sig inför kursen "läkemedelsräkning" ?? börjar inte försen till hösten men gruvar mig redan då min mattekunskap är lika med noll och något jag verkligen inte gillar!
Så finns det något smart jag kan tänka på redan under sommaren kanske att träna något särskilt eller läsa någon speciell litteratur? hur ser kursen ut, någon som vill berätta? vore väldigt tacksam för lite info och tips/råd om denna skräckinjagande kurs -
Ekvationer, omvandlingar, huvdräkningslösning av division.sskstudent skrev 2013-05-21 08:57:10 följande:Någon här som har tips på hur man bäst förbereder sig inför kursen "läkemedelsräkning" ?? börjar inte försen till hösten men gruvar mig redan då min mattekunskap är lika med noll och något jag verkligen inte gillar!
Så finns det något smart jag kan tänka på redan under sommaren kanske att träna något särskilt eller läsa någon speciell litteratur? hur ser kursen ut, någon som vill berätta? vore väldigt tacksam för lite info och tips/råd om denna skräckinjagande kurs
Vi har haft turen att få ha fyra föreläsningar om grundläggande matematik den här terminen inför läkemedelsräkningen nästa termin.