• avocadoo

Sjuksköterskestudenter!

micksaan skrev 2013-05-31 13:25:42 följande:
    Har lite kompletteringar att göra till mitt VFU-arbete som jag även hade opponentskap i tisdags på. Saknar kapitelförfattarna till två kapitel i Klinisk omvårdnad 1 från 2011. Är "Perioperativ och postoperativ omvårdnad" samt "Nutrition och ätande". Någon som råkar sitta på boken och kan kolla upp dessa åt mig? :)
    Kapitlet heter inte nutrition och ätande i min bok från -11?
  • micksaan
    avocadoo skrev 2013-05-31 22:05:11 följande:
    Kapitlet heter inte nutrition och ätande i min bok från -11?
    Hm, kan jag skrivit fel då. Sida 128 ska det vara från, vad heter det kapitlet då månntro?

Men  Perioperativ och postoperativ omvårdnad, fanns den? 
    Saga 100408 & Tuva 120322
  • Momalicious

Två tentor nästa vecka och har lyckats med att få ett diskbråck. Iaf tror de det. Så nu är jag inlagd sen igår kväll för smärtlindring. Tror nog jag får skippa tentan på måndag och göra omtentan och hoppas jag kan göra tentan på onsdag. Fy sån otur!

• avocadoo
    micksaan skrev 2013-05-31 22:58:48 följande:
    Hm, kan jag skrivit fel då. Sida 128 ska det vara från, vad heter det kapitlet då månntro?

Men  Perioperativ och postoperativ omvårdnad, fanns den? 
    Här kan du hitta kapitelförfattarna :) http://www.smakprov.se/smakprov.php?l=liber&isbn=9789147094196
  • micksaan
    avocadoo skrev 2013-06-01 18:11:49 följande:
    Här kan du hitta kapitelförfattarna :) http://www.smakprov.se/smakprov.php?l=liber&isb n=9789147094196
    Länken fungerade inte :( Försökte söka på boken på sidan men förstod inte hur man skulle kunna "bläddra igenom" :)
    Saga 100408 & Tuva 120322
  • Emmeliina

Åh vad jag längtar efter sommarlov nu! Har en obligatorisk handledning imorgon och en omtenta på lördag sen hoppas jag att jag slipper plugga mer denna sommaren!

• Vackert

Klar med PM! Bara ett seminarium kvar sen är det lov

• Ninaa84

Ni som är är nyutexade och fått jobb, vad har ni fått (eller krävt) för lön?

• Momalicious

Underbart med sommarlov! Skrev sista tentan igår och på måndag ska jag bli sjukskriven. Riktigt tråkigt men sånt är livet.

• fucktard

FoU-dag igår. Jag och min skrivarkompis fick presentera vår uppsats första passet, så det var inte så mycket folk där - skönt!

Så nu är det bara själva examensceremonin kvar i morgon. Helt overkligt! På måndag börjar jag jobba som sjuksköterska!

If you wanna do it, do it right.
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!