• Vackert

Sjuksköterskestudenter!

minimera skrev 2012-01-24 14:38:23 följande:
    Det ger mycket när man skriver svaren och det är ju liksom allt som kan komma på tentan, men satan i gatan vad tråkigt det är att skriva allt haha

Ja, nu har jag snarttttt skrivit klart kursmålen tillhörande föreläsning 1. Alltså om infektionssjukdomar. Imorn går vi in på cirkulationsorganens sjukdomar. *pust* Va duktiga vi är Skrattande Vet inte hur jag ska lära mig allt bara Drömmer
  • Tricie84
    Vackert skrev 2012-01-24 18:10:52 följande:

Ja, nu har jag snarttttt skrivit klart kursmålen tillhörande föreläsning 1. Alltså om infektionssjukdomar. Imorn går vi in på cirkulationsorganens sjukdomar. *pust* Va duktiga vi är Skrattande Vet inte hur jag ska lära mig allt bara Drömmer
  • Den allsmäktige

Har ni studieanvisningar på era skolor?

• Tricie84
    Den allsmäktige skrev 2012-01-24 18:45:04 följande:
    Har ni studieanvisningar på era skolor?
    Studieanvisning? Vad är det?
  • Postis

Tackar för tipset att skriva ut kursmålen och gå igenom dem! Skål

• Den allsmäktige

Studieanvisning är ett häfte där det står vad vi ska gå igenom. T.ex citronsyracykeln anatomi och fysiologi av L. författare sidan 13, 48 och 118.

• minimera

Nu måste jag klaga lite men faaan vad värdelös jag känner mig just nu. Fick reda på resultatet på senaste tentan idag och jag fick U. Igen. Jag har inte fått G på en enda tenta och just nu känns allt bara skit. Känns som att det inte ens är nån idé att plugga till tentan på lördag för jag kommer ändå inte bli godkänt. Fan!

• Vackert
    minimera skrev 2012-01-24 20:19:02 följande:
    Nu måste jag klaga lite men faaan vad värdelös jag känner mig just nu. Fick reda på resultatet på senaste tentan idag och jag fick U. Igen. Jag har inte fått G på en enda tenta och just nu känns allt bara skit. Känns som att det inte ens är nån idé att plugga till tentan på lördag för jag kommer ändå inte bli godkänt. Fan!

Usch, kämpigt!

Vad är det du fick U på?  

Det är bara att bita ihop, ta ett djupt andetag!! Klart du ska plugga till tentan på lördag, ge inte upp!!!!  
  • dosed

Ni som ska skriva c-uppsats nu och ska göra t.ex intervjustudie, vem är det som betalar ansökan till etiska rådet? Min skola gör inte detta så därför gör vi bara litteraturöversikt.. tråkigt!

• dosed
    Den allsmäktige skrev 2012-01-24 20:04:25 följande:
    Studieanvisning är ett häfte där det står vad vi ska gå igenom. T.ex citronsyracykeln anatomi och fysiologi av L. författare sidan 13, 48 och 118.
    Det har inte vi..
Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!