-
Vad kul! Vart går du nånstans?Grrgirlme skrev 2012-07-15 23:12:18 följande:Kom in och börjar T3 efter sommaren! :) varit mammaledig i 3år så detta blir spännande :)
-
Minimera: i Örnsköldsvik (västernorrland) på Umeå universitet. Själv då??
-
Hänger på! Börjar T3 till hösten:)
-
Jag vill också hänga på!
Börjar T4 på BTH i Karlskrona -
Nu har jag börjat längta till nästa termin :)
-
Jag längtar faktiskt inte tillbaka i år. Det är helt sjukt!
Men det är så fruktansvärt skönt att kunna gå runt och jobba och faktiskt få lön för det, och vara ledig när man slutar för dagen. Men jag har gått i skolan i 18 år med undantag för en termin, så det kanske inte är så konstigt
Det ska iaf bli skönt att få komma ut på mer praktik. Jag känner att jag börjar bli klar med vetenskaplig metod och såna där saker - nu vill jag bara öva, öva, öva och sen bli klar! -
Jag går i Örebro :)Grrgirlme skrev 2012-07-18 22:43:20 följande:Minimera: i Örnsköldsvik (västernorrland) på Umeå universitet. Själv då??Vilken termin ska du börja?fucktard skrev 2012-07-25 15:37:47 följande:Jag längtar faktiskt inte tillbaka i år. Det är helt sjukt!
Men det är så fruktansvärt skönt att kunna gå runt och jobba och faktiskt få lön för det, och vara ledig när man slutar för dagen. Men jag har gått i skolan i 18 år med undantag för en termin, så det kanske inte är så konstigt
Det ska iaf bli skönt att få komma ut på mer praktik. Jag känner att jag börjar bli klar med vetenskaplig metod och såna där saker - nu vill jag bara öva, öva, öva och sen bli klar!
Jag längtar tillbaka jättemycket. Men det beror nog på att jag har tagit sommarlov och är hemma med mitt barn. Behöver komma in i bra rutiner igen haha. -
Jag börjar T5. Helt sjukt, termin 5? Var tog tiden vägen? Jag minns när jag satt här på FL och läste de förra SSK-student-trådarna och bara längtade ihjäl mig...minimera skrev 2012-07-26 08:45:09 följande:Jag går i Örebro :)
Vilken termin ska du börja?
Jag längtar tillbaka jättemycket. Men det beror nog på att jag har tagit sommarlov och är hemma med mitt barn. Behöver komma in i bra rutiner igen haha.
Jag längtar tillbaka till just de grejerna jag kommer lära mig något av känns det som. Just vetenskaplig metod är verkligen inget jag längtar efter. Men först blir det 5 veckor sjukdomslära, sen 10 veckors praktik iaf -
Ni som gjorde eran praktik T5, på psyket, vad fick ni göra på eran praktik?
-
förresten, vet ni hur sjukhus ser på tatueringar? Vill så gärna skaffa en tatuering längs armen men vill inte förstöra mina jobbmöjligheter till framtiden.