• Johanna S

Sjuksköterskestudenter!

NillaO skrev 2012-06-18 16:29:58 följande:

Jag gjorde min praktik utomlands när jag gick i T3. Var 12 veckor på ett rehabiliteringscenter i Spanien. Skolan har ett samarbete med kliniken, så självklart kunde jag tillgodoräkna mig praktiken där! =)

Om din skola har samarbete med praktikplatser utomlands så borde det verkligen inte vara något problem!  

Var du i Alicante?
  • sajo0106

Oj den här tråden lägger jag till i favoritlistan :)! Har just avslutat termin 3 så hänger gärna med här :D!

• NillaO
    Johanna S skrev 2012-06-18 20:09:32 följande:
    Var du i Alicante?

Jag var i Altea, det ligger ca 40-45 minuter i från Alicante. Rehabiliteringscentret heter CAN och drivs av en kommun från Norge.
  • Dernebo

Hur många dagar och timmar går ni i skolan per vecka? Glad

• Xandriana

Här hänger jag med! Börjar T3 till hösten :)

• Vanilla ice queen

Jag hoppar med här Börjar T4 i höst efter att jag fastnade ett år på mitt sommarjobb inom psykiatrin som skötare och tog ett års studieuppehåll

• minimera

Hänger på här
    Börjar T3 i höst. Ska göra några uppsamlingstentor i augusti och har börjat plugga till dem. Eller ja, pluggade till en av dem i en timma igår innan hjärnan sa godnatt. Skrämmande att man tappar pluggsinnet så fort det blir sommarlov :p

• avocadoo
    Dernebo skrev 2012-06-27 21:22:04 följande:
    Hur många dagar och timmar går ni i skolan per vecka? Glad
    Sophiahemmet har tydligen bara ca 10 timmar schemalagt per vecka, men sedan är det ju grupparbeten och sådant...

Passar mig rätt bra som har tre små barn som är 3, 2 & 9 månader gamla :) 
  • Grrgirlme

Kom in och börjar T3 efter sommaren! :) varit mammaledig i 3år så detta blir spännande :)

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!