• Anonym (Hjälp)

Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp

Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     

• Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp
  • Anonym

Det fattar väl vem som helst att om man mäter från insidan av tumvecket så finns det ingen tumme som är 10 cm.

• Anonym (10x10)
    Anonym skrev 2012-01-21 23:34:24 följande:
    Det fattar väl vem som helst att om man mäter från insidan av tumvecket så finns det ingen tumme som är 10 cm.
    Tja, det finns det säkert, men såna dasslock till händer är jävligt ovanligt iaf!
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-21 18:19:59 följande:
    Fast ska man dumpa drömprinsen för att han är dåligt utrustad????
    Du kan dumpa honom om sexet är dåligt. Huruvida det beror på dålig utrustning beror i sin tur på hur duktig han är, både på att knulla men även på alla andra sätt en kvinna kan tillfredsställas på samt hur viktigt du tycker att själva penetrationssexet är.
  • Anonym

Mitt ex hade 3 cm.. kändes inget. bara gnuggningar liksom, stod ut i 5 år sen ville jag ha kuk.

• Anonym (o)
    Anonym skrev 2012-01-22 01:11:12 följande:
    Mitt ex hade 3 cm.. kändes inget. bara gnuggningar liksom, stod ut i 5 år sen ville jag ha kuk.
    3 cm??!!!! Herregud, förstår att du ville ha kuk
  • madeleinesophie

Var tvungen att skriva här!!
    Jag har vart med om exakt samma, och här snackar vi åxo tumme, som jag inte ens trodde existerade! Inge elakt mot killen, men vilken chock!!
    De roliga är att just denna kille hade en vän till mig varit med flera år innan, och jag minns hur hon pratade om just samma sak!! DÅ tänkte jag inte så mkt på det, trodde hon överdrev! Men så vad inte fallet!!!!!
    Så ni som inte tror på det, jodå det finns!

• Anonym
    madeleinesophie skrev 2012-01-22 02:34:57 följande:
    Var tvungen att skriva här!!
    Jag har vart med om exakt samma, och här snackar vi åxo tumme, som jag inte ens trodde existerade! Inge elakt mot killen, men vilken chock!!
    De roliga är att just denna kille hade en vän till mig varit med flera år innan, och jag minns hur hon pratade om just samma sak!! DÅ tänkte jag inte så mkt på det, trodde hon överdrev! Men så vad inte fallet!!!!!
    Så ni som inte tror på det, jodå det finns!
    Vi har inte ifrågasatt att den kan vara som en tumme, däremot har vi ifrågasatt om en tumme kan vara 10 cm. Varför är alla kvinnor så korkade att de inte klarar av att handha linjal, skjutmått, måttband, tumstock? Då skulle vi slippa tjafsa om just den biten i alla fall.
  • PrimitivMan
    Anonym skrev 2012-01-22 13:09:03 följande:
    Vi har inte ifrågasatt att den kan vara som en tumme, däremot har vi ifrågasatt om en tumme kan vara 10 cm. Varför är alla kvinnor så korkade att de inte klarar av att handha linjal, skjutmått, måttband, tumstock? Då skulle vi slippa tjafsa om just den biten i alla fall.
    TS påstod väl inte att den var lång som en tumme på 10 cm  utan att kuken var 10 cm och tjock som en tumme ifall jag nu minns rätt.

Att en tumme är 10 cm är väl heller inte helt omöjligt om än ganska stora händer. Min tumme är mellan 7-8 cm (beroende på hur man mäter) och även om jag har rätt stora händer (som fakta nerd undrar jag ju för den delen vad som räknas som stora händer egentligen) men sett betydligt större händer än mina.
  • Anonym
    PrimitivMan skrev 2012-01-22 13:38:48 följande:
    TS påstod väl inte att den var lång som en tumme på 10 cm  utan att kuken var 10 cm och tjock som en tumme ifall jag nu minns rätt.

Att en tumme är 10 cm är väl heller inte helt omöjligt om än ganska stora händer. Min tumme är mellan 7-8 cm (beroende på hur man mäter) och även om jag har rätt stora händer (som fakta nerd undrar jag ju för den delen vad som räknas som stora händer egentligen) men sett betydligt större händer än mina.
    Hon klargjorde i ett senare inlägg att den var 10 cm lång. Förmodligen har hon inte mätt och dragit måttet ur arslet som de flesta gör på familjeliv.
  • Anonym (Hjälp)

Nej jag har inte mätt den med linjal ( undrar hur han skulle reagera på frågan om jag får göra det). Jag har uppskattat storleken utifrån vad jag kände när jag stoppade handen innanför hans byxa. Jag har med andra ord inte sett den utan bara känt den....o den är liten

Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp