• Anonym (Hjälp)

Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp

Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     

• Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp
  • Anonym (men eeeh?)
    Anonym (?) skrev 2012-01-21 22:00:10 följande:
    Ja du har helt rätt. Efter noggrant mätande visade sig min mans tumme bara vara 9,6cm, my bad.... Du kanske inte ska vara så tvärsäker och kategorisk "lillen"...
    Alltså är hans tumme 4 cm längre än mitt långfinger.. Då måste han vara typ över 2 meter lång också... Annars har han ena jäkla dasslock till nävar.. Geeez...
  • Anonym (?)
    Anonym (10x10) skrev 2012-01-21 22:01:36 följande:
    Som sagt, gigantisk, och verkligen inte särskilt vanligt...
    Tummen eller ögonmåttet? :)
  • Anonym (men eeeh?)
    Ja du har helt rätt. Efter noggrant mätande visade sig min mans tumme bara vara 9,6cm, my bad.... Du kanske inte ska vara så tvärsäker och kategorisk "lillen"...
    Eller ja, ni kanske mätte från själva handleden, på utsidan av tummen. Då låter det rimligt. Inte annars..
  • Anonym (10x10)
    Vad har din man för storlek på handskar? Jag har c:a 4,5 cm tumme, och behöver handskar av storlek 9. Min fru har stl 7-8 och i affärer brukar det finnas upp till stl 11. Men med en tumme på 10 cm så borde han behöva uppåt stl 15 eller mer.
  • Anonym (?)
    Anonym (men eeeh?) skrev 2012-01-21 22:06:19 följande:
    Eller ja, ni kanske mätte från själva handleden, på utsidan av tummen. Då låter det rimligt. Inte annars..
    Men hallå! Vem mäter en tumme från handleden? Självklart mätte jag ju från tumvecket på insidan. Annars skulle ju till och med jag knäcka 10 cm med marginal...
  • Anonym (men eeeh?)
    Anonym (?) skrev 2012-01-21 22:12:02 följande:
    Men hallå! Vem mäter en tumme från handleden? Självklart mätte jag ju från tumvecket på insidan. Annars skulle ju till och med jag knäcka 10 cm med marginal...
    Jag tror inte på dig ändå, så det gör inget hur ni mätt tummen. Antingen har ni gjort fel eller så är din man en jätte. ^__^
  • Tiger Queen

Åhh hahaha vad ni är roliga. Riktigt underhållande att läsa med era mått på tummar och storlekar på handskar...hahaha.

Hela tråden har spårat ur..........*L* Jag tror jag dör av skratt här och nu.

• Tiger Queen
    Anonym (men eeeh?) skrev 2012-01-21 22:14:01 följande:
    Jag tror inte på dig ändå, så det gör inget hur ni mätt tummen. Antingen har ni gjort fel eller så är din man en jätte. ^__^
    *S* den här meningen är bara för härlig...............den slår allt
  • Anonym (10x10)
    Wittra skrev 2012-01-21 22:40:39 följande:
    Hur liten är den då?
    Tummen?
Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp