• Anonym (Hjälp)

Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp

Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     

• Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp
  • Anonym (?)
    Anonym skrev 2012-01-21 00:29:27 följande:
    Nä är vi där igen. Varför saknar kvinnor totalt ögonmått? Ja jag tvivlar inte på att den är liten men ingen jävel har en tumme på en decimeter.
    Varför skulle kvinnor sakna ögonmått? Och vad är det för konstigt med en tumme som är en decimeter?
    TS, jag hoppas att du blir glatt överraskad!
  • Anonym (Kan bli bra)

Bli inte rädd! En av mina bästa älskare hade en mini och den kändes! Han var bra i sängen och med honom vågade jag prova analt dessutom, tack vare strorleken!

• Lithea

Köp en penis förlängare :) Min kompis och hennes kille använder en sån ibland

• Anonym

Min man är inte välutrustad, men han är den av de killar som jag har varit med som har bäst teknik och som anstränger sig mest för att jag ska ha det skönt. Jag har upplevt att de som är större gärna tycker att det räcker att sticka in den och sedan är allt toppen. Min man använder inte bara sin snopp utan även fingrar och tunga och det fungerar utmärkt.

• Anonym (gillar mini)

Jag har haft en kk med minisnopp och han var totalt grymt bra i sängen. Det som är bra med en minisnopp är att den får plats i alla ens hål utan att man får ont eller kvälvningar Man kan ju lätt ta in hela i munnen osv.. Vi var kk i många år och han är en av de bästa jag haft. Under den tiden träffade jag en annan som också hade minisnopp och han var helt galet dålig. Dumpade honom för jag kände ingenting och han hade inga som helst andra skills heller.

• Anonym (beklagar)

Trist läge. Tror att det måste till en jävla teknik om han ska kunna kompensera för det. Rent utsagt bs att inte storleken har någon betydelse.

• Anonym

Det handlar om tekniken, inte storleken. Och nej, säger inte det för att vara motvals. Har haft killar med jättesmå och endel med stora. De som varit bäst har haft ganska små men hårda kukar  som de kunnat styra  mot de ställen det är som skönast... 8-10 cm låter inte fasligt litet ändå...

• Anonym (Hjälp)

Tack snälla för alla era svar speciellt de positiva

Nu blev jag änu mer sugen på att ha sex med honom....Hoppas verkligen vi får til det snart   och att det blir sådär galet bra som jag hoppas o tror.

• Anonym (miss)

Asså vissa tjejer har ju inga bröst men endel killar gillar det ändå.

Jag skulle inte vilja vara utan en rejäl kuk i ett förhållande....

Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp