• Anonym (Hjälp)

Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp

Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     

• Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp
  • Anonym (rottis)
    Anonym skrev 2012-02-04 15:48:04 följande:
    Nej du är på FL   Demon
    ---->> Wooooooot? Skäms
  • Anonym (82a)
    Anonym skrev 2012-01-22 13:09:03 följande:
    Vi har inte ifrågasatt att den kan vara som en tumme, däremot har vi ifrågasatt om en tumme kan vara 10 cm. Varför är alla kvinnor så korkade att de inte klarar av att handha linjal, skjutmått, måttband, tumstock? Då skulle vi slippa tjafsa om just den biten i alla fall.
    Fast vad ska vi tjejer med såna till när vi hela tiden får höra att det inte är centimetrarna som spelar roll utan hur kuken känns när den väl är inne. Kvittar ju om linjalen eller skjutmåttet säger XX cm så länge skruv och mutter inte passar, så ett provåk eller sju är väl det enda som TS borde prova... ;)
  • Anonym (rottis)
    Anonym (82a) skrev 2012-02-04 16:03:41 följande:
    Fast vad ska vi tjejer med såna till när vi hela tiden får höra att det inte är centimetrarna som spelar roll utan hur kuken känns när den väl är inne. Kvittar ju om linjalen eller skjutmåttet säger XX cm så länge skruv och mutter inte passar, så ett provåk eller sju är väl det enda som TS borde prova... ;)
    KLOCKRENT !!!!!! SkrattandeDrömmer
  • Anonym
    Anonym (82a) skrev 2012-02-04 16:03:41 följande:
    Hon har ju provkört och det var en bra åktur ändå, så det dög... case closed!
  • lindaha
    Anonym skrev 2012-02-04 16:08:38 följande:
    Hon har ju provkört och det var en bra åktur ändå, så det dög... case closed!
    Sluta tjata om case closed, vi får väl för sjutton diskutera hur mycket vi vill?!
  • Ung Mamma 91

Jag har vart i samma sits som dig i ett förhållande. Vi gjorde precis som er , hånglade ett bra tag innan vi skulle ha sex... Då jag kände där nere så var den PYTTELITEN! Fick som dig också en chock... Jag klädde på mig och satt mig ner på en stol och var helt förstörd... Eller ja , jag vet inte riktigt vad jag kände då.. Häpnad kanske. 

Det var jag gjorde var att jag åkte hem och funderade över framtiden... Hur egentligen vårt sexliv kommer att se ut... Går det ens att göra barn med en sådan ? Jag gjorde helt enkelt slut... Ja , det var nog elakt men jag tyckte det var bäst så... 

• Anonym
    lindaha skrev 2012-02-04 18:42:51 följande:
    Sluta tjata om case closed, vi får väl för sjutton diskutera hur mycket vi vill?!
    Varför diskutera ingenting? Någon frågar vad 1+1 blir och någon svarar sen 2, då behöver man inte längre diskutera svaret längre, eftersom man vet svaret!  Spöke
  • Anonym (82a)
    Anonym skrev 2012-02-04 20:51:02 följande:
    Varför diskutera ingenting? Någon frågar vad 1+1 blir och någon svarar sen 2, då behöver man inte längre diskutera svaret längre, eftersom man vet svaret!  Spöke
    Finns det i-n-g-e-n-t-i-n-g mer att lyfta omkring alla svart-på-vitt-svar i ditt liv än bara själva svaret måste jag säga att du låter jävligt tråkig.

Alla som vill sluta diskutera, svårt att bara lämna tråden och plocka bort den från favoritlistan? Skaffa er en hobby vafan.
  • Anonym

Hej, du tog hans snopp i din hand. Fick han tränga in i dig? Det är väl först då du kan bilda dig en uppfattning om hur det är och blir. Ge killen en chans ;)

• Anonym (Nej)

Hade samma incident

De funka inte för mig. Sen va han så tråkig i sängen dessutom.. bye bye till han

• Anonym (Balboa)

6 år gammal tråd, stäng den!

Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp