• Anonym (Hjälp)

Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp

Tjejer snälla hjälp. Jag har panik. Har träffat en man ganska länge nu som jag tycker väldigt mycket om. Vi har hånglat ganska länge o gått väldigt långsamt fram. Nu gick vi längre än någonsin o jag tog hans snopp i min hand o fick en chock, Den var pytteliten. Jag skämtar inte. Hur gör man med en så liten? 

Tjejer ni som varit med om detta HJÄLP!!!!!  

Jag är verkligen tänd på honom o vill ha sex med honom men jag får panik att jag inte ska känna nåt.

Kan det vara bra iaf?     

• Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp
  • Anonym (sex?)

Som en tumme lät som en väldigt liten?? Hur stor/lång tumme snackar vi? Leksaker kanske kan hjälpa till..

• Anonym (Hjälp)

Som en normal tumme....Svårt att beskriva...

Ja jag kommer provköra absolut, grejen är att jag är så sjukt tänd på honom o har byggt upp värsta förhoppningen om sex så jag är rädd att det blir platt fall  

• irriter ande

Han kanske kan det med tungan istället

• Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 23:02:20 följande:

Som en normal tumme....Svårt att beskriva...

Kan du uppskatta det i cm?
  • Anonym (Hjälp)
    irriter ande skrev 2012-01-20 23:08:06 följande:
    Han kanske kan det med tungan istället

Det vet jag att han kan .....Men jag vill ju att själva akten ska funka oxå.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym skrev 2012-01-20 23:11:01 följande:
    Kan du uppskatta det i cm?

8-10 cm
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 23:13:43 följande:
    8-10 cm
    Ja ni kvinnor har det då inte svårt jämfört med killar.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym skrev 2012-01-20 23:30:43 följande:
    Ja ni kvinnor har det då inte svårt jämfört med killar.

Vad menar du?
  • Anonym
    Anonym (Hjälp) skrev 2012-01-20 23:33:56 följande:
    Vad menar du?
    Jag menar att ni har ingen storlek att behöva oroa er över som män har. 
    Är inte ni nöjda med eran fitta eller bröst så går det alltid att fixa via ett kirurgiskt ingrepp, för en kille finns det dock inget som funkar när det kommer till att få en större penis i erigerat tillstånd.
    Du som kvinna kommer aldrig någonsin att få uppleva den hopplösheten och känslan av att inte räcka till eller vara bra nog.
    Kortfattat så tycker jag att du ska hålla käften och sluta klaga, eller så säger du som du tycker till killen, chansen finns dock att han har ihjäl dig.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym skrev 2012-01-21 00:10:37 följande:
    Jag menar att ni har ingen storlek att behöva oroa er över som män har. 
    Är inte ni nöjda med eran fitta eller bröst så går det alltid att fixa via ett kirurgiskt ingrepp, för en kille finns det dock inget som funkar när det kommer till att få en större penis i erigerat tillstånd.
    Du som kvinna kommer aldrig någonsin att få uppleva den hopplösheten och känslan av att inte räcka till eller vara bra nog.
    Kortfattat så tycker jag att du ska hålla käften och sluta klaga, eller så säger du som du tycker till killen, chansen finns dock att han har ihjäl dig.

Jag förstår att det måste vara frusterande för en kille att ha liten snopp om han känner att den inte räcker till.

Jag har inte klagat jag vet ju inte ens  hur det kommer kännas med honom, Det kanske blir det bästa sex jag någonsin upplevt. Skulle heller aldrig säga till honom att den är för liten. Risken finns väl oxå att han tycker att jag är för stor?
Svar på tråden Hjälp!!!!! Mannen jag dejtar har världens minsta snopp