• Anonym

Slappa (stora) fittor..

Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Slappa (stora) fittor..
  • Anonym (slappig)
    Anonym skrev 2012-01-29 17:50:51 följande:
    Frågan var inte ställd som att det visuella är något problem, utan att det alltid är killen som får höra att de har för liten, snarare än att tjejer har för stor/ slapp mus så de inte kan finna njutning om kuken inte är STOR. Om en tjej undanbeder sig för normala kukar för det inte ger henne tillfredsställelse, så har hon tappat kontrollen och blivit för uttäjd, och det är fan inte killens fel. De flesta tjejer resonera inte så förstås, men det finns ju en del här som alltid förordar jättekukar, annars får det vara. Riktigt patetiskt att höra.
    Ok, jag förstår... alltså visst det spelar inte så stor roll med storleken på kuken... däremot gillar jag omskurna snoppar helt klart, men de finns ju inte så många i Sverige Glad

Jag tror en stor kuk är för en tjej som stora tuttar är för en kille.... visst är det kul ock härligt, men det är ju inte det som gör sexet bra Flört
  • Wellbuild
    Anonym (slapp) skrev 2012-01-29 16:54:53 följande:
    Så om man har fladdriga blygläppar blir du avtänd? Jag har fött två barn, och jag har fortfarande snygg kropp, på alla ställen utom där nere! Fy faan vad jag ser ut alltså! Det är precis som du säger, som två rostbiffskivor... jag har funderat på att göra operation, speciellt eftersom jag nu har brutit upp med pappan och vill träffa nån ny... det är ju faan pinsamt att visa fittan. Jag var med en kille nyligen som ville gå ner på mig men han fick aldrig det för jag skäms över den. Den ser normal ut när man bara tittar på den men om jag rör på mig ser det fann inte klokt ut. 

Tycker du man borde operera, skulle du bli avtänd om du går ner på en tjej och den ser ut sådär?

om du har stora blygdläppar spelar ingen roll nästan bättre, blir liksom mer att stoppa i munnen väldigt sexigt.
    men är du dessutom stor i hålet så hade inte jag tackat nej kan jag lova dig.

/B  
  • Anonym

Aldrig vart med någon slappis, där emot en som var jätte trång. Fick knappt in den, och när den väl va inne gick det inte att hålla sig så värst länge :D

• Anonym (kallekanon)

Jag älskar med stora fittor går igång totalt på det :D Vet inte varför men det är en sån härlig känsla desto större fitta mer power till dig tjejen

• Anonym (Stor)

Jag har stora inre blygdläppar, det är aldrig någon som klagat. Har bara fått kommentar en gång, han sa att de var köttiga och gick rejält igång på dem. De sticker ut ca 1.5 cm när jag står upp men blir längre om man drar i dem.

När jag läst olika trådar här verkar det som att många fler går igång på det än dem som inte alls tycker om det. De flesta verkar tycka om alla sorters blygdläppar vilket jag tycker känns bra. Glad  

Själv tycker jag de är "fula" men inget jag tänker på när jag har sex. Jag är stolt över min kropp och vet att den är sexig. Att bli slickad är det bästa jag vet och alla mina män har gjort det underbart skönt för mig utan att klaga. Så ni tjejer med stora inre blygdläppar - var stolta över er fitta och er kropp. Är ni det kommer killen att älska att slicka er!

För övrigt är jag inte stor, får ofta höra att jag är härligt trång. Tror det kanske är så att det blir ännu mer känsla för mannen när dessa sluter om, för fladdrar gör de verkligen inte!      

• Anonym (Mannen)

Jag har en ungefär medelstor kuk, kanske något lite grövre och något större ollon än medel. Men trots allt ungefär en medelstor.
    Min fru 40 har fött två barn, hon har väldigt kvinnliga former, ganska smal midja, breda höfter och en rund och go rumpa (ganska stor, men det skulle jag aldrig våga säga till henne!) = min idealkvinna.
    Ok, till Topic;
    Hon är väldigt tight och fin i fittan, kramar om mig riktigt skönt, ibland är det så skönt så det är nästan svårt för mig att inte komma före henne.
    MEN bara fram till dess det gått för henne, då blir hon ganska slapp i fittan och kramar nästan ingenting. Detta gör att det ibland blir svårt för mig att komma.
    Jag gillar att vänta med min egen orgasm tills hon har kommit. Om jag vill så kan jag komma samtidigt som henne men helst så väljer jag att vänta tills jag har upplevt hennes superhäftiga orgasm tillsammans med henne (lite av en egoboost för mig..?) för att sedan, när hon återhämtat sig lite, fortsätta och jag kommer själv.
    Men det är alltså så otroligt stor skillnad på hennes fitta före och efter hennes orgasm.
    Det är inget stort problem, men efter att man älskat i en timma eller två så behövs det ibland lite extra friktion för att jag ska komma, och då är hon alltså ganska slapp...
    Nu är det inget stort problem, för då hjälper hon eller jag själv till med handen så kommer jag ganska snabbt.
    Någon mera som känner igen sig???

• KatjaKinky

Jag gillar att töja mig och har gjort det många år. Har ingen liten tajt fitta... Men bara för att den är mycket töjbar betyder ju inte det att den är slapp, även om den kanske är det.
    Jag föredrar stora kukar, inte för att det känns mer utan för att det är snyggare. Speciellt män som i slakt tillstånd fortfarande har stor kuk är tilltalande.
    För en stor fitta behövs inte en stor kuk, det behövs fist och stora leksaker... Storleken handlar mer om visuell attraktion för mig. Och jag har haft bra sex med män som haft små/normala kukar.

• Mattias39
    KatjaKinky skrev 2012-02-24 15:49:26 följande:
    Jag gillar att töja mig och har gjort det många år. Har ingen liten tajt fitta... Men bara för att den är mycket töjbar betyder ju inte det att den är slapp, även om den kanske är det.
    Jag föredrar stora kukar, inte för att det känns mer utan för att det är snyggare. Speciellt män som i slakt tillstånd fortfarande har stor kuk är tilltalande.
    För en stor fitta behövs inte en stor kuk, det behövs fist och stora leksaker... Storleken handlar mer om visuell attraktion för mig. Och jag har haft bra sex med män som haft små/normala kukar.
  • Wellbuild
    KatjaKinky skrev 2012-02-24 15:49:26 följande:

UNDERBART INLÄGG :)
    GILLAR DIG  
Svar på tråden Slappa (stora) fittor..