Anonym (Mannen) skrev 2012-02-24 15:24:14 följande:
Jag har en ungefär medelstor kuk, kanske något lite grövre och något större ollon än medel. Men trots allt ungefär en medelstor.
Min fru 40 har fött två barn, hon har väldigt kvinnliga former, ganska smal midja, breda höfter och en rund och go rumpa (ganska stor, men det skulle jag aldrig våga säga till henne!) = min idealkvinna.
Ok, till Topic;
Hon är väldigt tight och fin i fittan, kramar om mig riktigt skönt, ibland är det så skönt så det är nästan svårt för mig att inte komma före henne.
MEN bara fram till dess det gått för henne, då blir hon ganska slapp i fittan och kramar nästan ingenting. Detta gör att det ibland blir svårt för mig att komma.
Jag gillar att vänta med min egen orgasm tills hon har kommit. Om jag vill så kan jag komma samtidigt som henne men helst så väljer jag att vänta tills jag har upplevt hennes superhäftiga orgasm tillsammans med henne (lite av en egoboost för mig..?) för att sedan, när hon återhämtat sig lite, fortsätta och jag kommer själv.
Men det är alltså så otroligt stor skillnad på hennes fitta före och efter hennes orgasm.
Det är inget stort problem, men efter att man älskat i en timma eller två så behövs det ibland lite extra friktion för att jag ska komma, och då är hon alltså ganska slapp...
Nu är det inget stort problem, för då hjälper hon eller jag själv till med handen så kommer jag ganska snabbt.
Någon mera som känner igen sig???
Men det är väl klart att det är skillnad på fittan FÖRE och EFTER orgasm. Jag utgår ifrån att du vet vad som händer praktiskt vid en kvinnlig orgasm, det hela är ju muskelsammandragningar. När dessa ebbar ut så försvinner "kramandet" om din kuk. Jag skulle tippa rätt mkt på att min sambo tycker detsamma om mig, och då har jag ändå inte fött barn. För förundras jag över att du kan hålla dig då hon "kramar" dig som du själv säger. OFTAST när jag kommer så kommer även min sambo, just pga av mina muskelsammandragningar.....dvs kramandet som du sa..