• Anonym

Slappa (stora) fittor..

Det är mycket snack om storleken på våra kukar, och vissa tjejer kommenterar att de inte ens skulle kunna tänka sig en kille med en mindre kuk är 18-20 cm. Nu är det så att det finns otroligt tajta och sköna fittor som kan anpassa sig och njuta av olika kukstorlekar. Jag har en standard kuk på 15 cm och några tjejer man legat med har man nästan drunknat i. Stora slappa fittor som inte alls är sköna. Dessa slappa brudar behöver väldigt stora kukar för att känna nått, men då är det killen som har för liten. Detta är ett jävla hycklande.

Finns det fler killar som känner igen sig i detta?

• Svar på tråden Slappa (stora) fittor..
  • Anonym
    Anonym (slapp) skrev 2012-01-29 16:54:53 följande:
    Så om man har fladdriga blygläppar blir du avtänd? Jag har fött två barn, och jag har fortfarande snygg kropp, på alla ställen utom där nere! Fy faan vad jag ser ut alltså! Det är precis som du säger, som två rostbiffskivor... jag har funderat på att göra operation, speciellt eftersom jag nu har brutit upp med pappan och vill träffa nån ny... det är ju faan pinsamt att visa fittan. Jag var med en kille nyligen som ville gå ner på mig men han fick aldrig det för jag skäms över den. Den ser normal ut när man bara tittar på den men om jag rör på mig ser det fann inte klokt ut. 

Tycker du man borde operera, skulle du bli avtänd om du går ner på en tjej och den ser ut sådär?

Eller menade du inre blygläpparna? Jag pratar om de yttre...
  • Anonym (olofs)

Jag är gift och har 3 barn,vilket betyder att jag har slappig fitta.
    Vi har varit gifta i 30 år snart,och jag har frågat honom om han tycker att jag har en slappig ''fitta'',men han nekar.Han tycker jag är skön
    Men har har ju då dock större än er killar ;)

• Josun

Aldrig varit med någon som har någon jätteslapp... Har iofs inte varit med någon med särskild trång heller. Visst är det skillnad ifrån fall till fall. Tycker dock det verkar spela större roll hur våt de brukar bli...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-01-29 16:56:42 följande:
    Eller menade du inre blygläpparna? Jag pratar om de yttre...

Inre, tycker definitivt att de yttre ska "skydda" de inre

Att se en kvinna stå upp naken, följa med blicken ner och...så korvar det ut sig rosbiffsskrivor mellan de mjuka yttre
    Inte sexigt alls   
  • Bye baby Bunting
    Anonym skrev 2012-01-29 12:50:58 följande:
    Ett sätt att få en slapp kuk är att se inte blygdläpparna fladdrar för vinden.
    Som rostbiffsskivor i storm....

Jag måste bara tacka för det fina lunchtipset. Det blev rostbiffs-smörrebröd och det var riktigt gott!
    011000100110111101101111011100000110001001101111011011110111000001100001011001000110111101101111011100000000110100001010
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-01-29 17:11:43 följande:
    Inre, tycker definitivt att de yttre ska "skydda" de inre

Att se en kvinna stå upp naken, följa med blicken ner och...så korvar det ut sig rosbiffsskrivor mellan de mjuka yttre
    Inte sexigt alls   
    Aha... näe så ser de inte ut på mig. Men de yttre blygläpparna är inte så fina, när jag rider tex så tycker jag liksom att de "hänger" på sidorna... funderar på att operera dem snyggare, men ja vet inte ens om det går.
  • Anonym

Frågan var inte ställd som att det visuella är något problem, utan att det alltid är killen som får höra att de har för liten, snarare än att tjejer har för stor/ slapp mus så de inte kan finna njutning om kuken inte är STOR. Om en tjej undanbeder sig för normala kukar för det inte ger henne tillfredsställelse, så har hon tappat kontrollen och blivit för uttäjd, och det är fan inte killens fel. De flesta tjejer resonera inte så förstås, men det finns ju en del här som alltid förordar jättekukar, annars får det vara. Riktigt patetiskt att höra.

• Benzaiten

Vissa behöver nog lära sig att använda sina muskler o knipa när man har sex. Min man älskar när jag kramar kuken. Tror inte alla tjejer gör det. Men det är bra både för mannen o kvinnan om hon kniper undr sexet. Man behöver absolut inte bli slapp bara för att man fött barn. Men man ska försöka knipa så ofta man kan. Träna när man sitter på bussen eller kollar tv t ex. Bryta strålen när man kissar o s v. Knip mer brudar! (men jag får väl erkänna att min mans 20cms kuk är underbar o jag föredrar den storleken, men jag är tajt så han brukar skoja om att det känns som att knulla en oskuld hehe o jag gillar att det gör på gränsen till ont när han stöter mig i bott.. Spricker ofta lite när vi har sex). Nåväl storlek oavsett om det handlr om mannens eller kvinnans är väl lite känsligt båda delar...

• IeIIebror
    Benzaiten skrev 2012-01-29 18:20:46 följande:
    Vissa behöver nog lära sig att använda sina muskler o knipa när man har sex. Min man älskar när jag kramar kuken. Tror inte alla tjejer gör det. Men det är bra både för mannen o kvinnan om hon kniper undr sexet. Man behöver absolut inte bli slapp bara för att man fött barn. Men man ska försöka knipa så ofta man kan. Träna när man sitter på bussen eller kollar tv t ex. Bryta strålen när man kissar o s v. Knip mer brudar! (men jag får väl erkänna att min mans 20cms kuk är underbar o jag föredrar den storleken, men jag är tajt så han brukar skoja om att det känns som att knulla en oskuld hehe o jag gillar att det gör på gränsen till ont när han stöter mig i bott.. Spricker ofta lite när vi har sex). Nåväl storlek oavsett om det handlr om mannens eller kvinnans är väl lite känsligt båda delar...
    den tightaste mus jag träffat på tillhörde en 2barnsmor, när hon fick orgasm så var knappt att jag kunde hålla mig kvar inne. Så ja quinnor gör era knipövningar
Svar på tråden Slappa (stora) fittor..